Hop til indhold

Hejsa


O´ernes mor

Recommended Posts

Jeg er Oswalds og Ofelias kattemor. Ud over Dem har jeg haft Baby og Oscar. Mor og søn. Jeg elsker katte og hvis det stod til mig blev jeg the crazy cat lady, men det tror jeg ikke min kæreste stemmer helt så meget på selvom han også er stor fan af dyr.

 

Oswald blev vores kat for at års tid siden. Da var han næsten et år og gik under navnet yasmin. Stor var min overraskelse dagen efter vi havde fået ham hjem som legekammerat til Oscar, da jeg jeg opdagede en lille forskel der vist ikke skulle havde været der. Så Yasmin fik kønsskifte og blev til Oswald en stor og dejlig hvid og sort bamse dreng.

 

Ofelia kom ind i familien så sent som i går. Hende glæder vi os til at lære at kende. Hun er en fin lille bitte pige på næsten et år. Hun er sort og hvid, med flotte gul/orange øjne. Det der er mest spændende er at hun er i brunst og Oswald er endnu ikke blevet neutraliseret. Så vi har en meget ivrig opera sanger gående her som underholdning. Det er ikke sådan når man ikke kan holde op med at skulle "redde" dyr midt i det hele.

Så nu må vi se om det bliver til flere små mini o´er inden vi får nået at få oswald til dyrlægen og ødelægge hans operasanger karriere.

 

Mine gamle katte Baby og Oscar havde jeg hver især i ca 3 år. Baby måtte i pleje efter nr. 2 kuld da jeg blev hjemløs. Oscar skulle også havde været i pleje, men fik et sted at være hvor jeg kunne have ham med inden jeg fandt et sted til ham. Desværre blev Baby væk mens hun var i pleje. Mistænker en grusom nabo for at have skudt hende, da han har pralet over for en anden nabo om at han havde skudt nogle af alle de katte der kom og "drillede" hans katte. Oscar var min tro følgesvend og lille dreng til han desværre blev kørt ned for nogle måneder siden.

 

Håber på at kunne adoptere flere af de skønne dyr senere hen, da jeg æææææælsker katte.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...