Henriette Skrevet December 4, 2010 Rapporter Share Skrevet December 4, 2010 Her er lidt billeder, som jeg har taget i løbet af ugen... Fifi og Ares ligger og putter lidt i sofaen Stranger har fundet sig til rette i hængehulen i kradsetræet Sådan kan man også stå i hængehulen, ifølge Ares Afslapning ifølge Frede Se lige hvordan jeg kan ligge - Ares Nullerputsengen Chili udforsker nullerputsengen Bambus, Ares og Chili - vi kan sagtens dele Mor, hvad er det du laver - Bambus Chili Min dejlige Frede - han er begyndt at opholde sig mere sammen med os andre den sidste tid Bambus og Chili Bella, vores ukronede dronning Ares og Bella råhygger Det var lidt billeder fra ugens løb Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Hvor er det dog nogle dejlige billeder, og sikke mange katte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret December 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Hvor er det dog nogle dejlige billeder, og sikke mange katte Så mange katte er det nu heller ikke kun 7 stks. De to små flytter i næste uge, til deres nye hjem Her bliver så trist uden dem... Dog allerede d. 11 får jeg 2 små tortie tøser hjem. Så stille bliver her nok ikke Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Jeg kunne godt se at der var nogle i den alder til at komme hjemmefra. Det er altid et savn, når de skal væk, men også en glæde at få nye katte. Glæder mig til at se dem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret December 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Jeg kunne godt se at der var nogle i den alder til at komme hjemmefra. Det er altid et savn, når de skal væk, men også en glæde at få nye katte.Glæder mig til at se dem. Uha ligeså snart de er faldet til bliver der spammet med kameraet Bambus og Chili er ca. født d. 17. august, de er bare meget små, da de ikke har haft deres mor siden de var ca. to uger, der var fem killinger i kuldet til at starte med, men de to af dem døde af sult (før jeg fik dem ind) og jeg fik aflivet nr. tre... Men de klare sig godt, og er rigtig belastende, ligesom killinger skal være Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Karla Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Sikke nogle skønne misser og sikke en liv og glade dage du må ha derhjemme Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 FIIINE billeder og FIINE katte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts