Hop til indhold

UFF- kat med øh gylle?


Pinny

Recommended Posts

Min smukke Plå kom ind med to pletter af noget, der stank til himlen. Plus det han fik lagt på en pude. :confused:

 

Det lugtede som noget gylle gør, sådan lidt gummiagtigt. Nå dyret blev udsat for våde klude og opvaskemiddel. Men føj, hvor det stank! Han ville ikke selv vaske sig, og efter kuren med opvaskemiddel, klude osv- er han under observation. Vi må lige se, om han har fået noget i sig, der er giftigt.

 

Men fyh, hvor det lugtede: Gammeldags lokums indhold tilsat gummi.

Katten var nu all ind for klude og håndklæder. Dagen efter var pelsen også fin, jeg var lidt nervøs med opvaskemidlet. Om det var helt væk.

Men hvor og hvordan han har båret sig ad- er en gåde.

 

Mvh

Pinny

Link til kommentar
Del på andre sites

Melasse er da sådan noget, man gav hestene i gamle dage. Det ligner jord og smager meget sødt, det er sukkerroeaffald, og i dag gives det ikke til heste. (Fordi heste ikke har godt af for meget sukker i foderet)

Der er desværre så langt til nærmeste kvæghold (1½ km)- og kvæget er sat ind for vinteren nu, så nej... (Det er kødkvæg Angus). Så langt går han ikke for at blive udsat for kvægudtømninger.

 

Mener stadig han har været for tæt på en gyllespreder. Den der lugt af gummi og latrin- uff.

 

Men katten overlevede både gylle og opvaskemiddelkuren, så det er godt nok! :rolleyes:

Men om puden står til at redde? Det er en fjerpude...

Link til kommentar
Del på andre sites

Ha ha, ja den syns nok det var lækker parfume ;-) ....... lidt ligesom når hunden har fundet en død fugl el. lign den syns den MÅ rulle sig i aaaaahhhh :-( Ej, jeg ved godt man ikke kan sammenligne hunde og katte, - katte er ekstremt renlige........ så det er jo nok et uheld. Mht puden, så tror jeg den kan reddes med en tur i vaskemaskinen, og derefter tørretumbler :-) ........... selvom.... gylle er jo en grum ting, - men det er da forsøget værd :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...