Hop til indhold

Nu har vi et problem!


Pinny

Recommended Posts

Vores genbos kat (kastrat), render ind hos os- og vores katte, er altså ikke glade for det!:mad:

 

Jeg er sgm- så træt af at hive min kastrat til dr. dyr- nu er det femte gang, han er bidt i en pote, med byld til følge.:cool:

 

Sidst jeg spurte genboen, fik jeg præsenteret, nogle madskåle med totalt indtørret dåsemads-rester. Og hun undrede sig over, at katten var blevet så tynd?!

 

Så gav jeg hende en pose, af det tørfoder, mine får + deklaration og foderanvisning- så hun kunne se, hvad, det var.

 

Vi får leveret 4 sække á 7,50 kg, det koster os omkring 1100 kr/mdl.

 

Nu vil genboen købe 3,000 g af os. Og det er er jo tumbet, Hun vil købe af os- for det er for

dyrt at få leveret, af det firma, der servicerer os. Hun bor på den anden side, af en smal blind vej! Og dem, der leverer vores foder, kunne uden besvær læsse af ved dem.

 

Nu har jeg ingen vægt, og de der tre kg om måneden- kunne de vel selv betale.

 

Katten kommer her stadig, nu hun er løbet tør. Men hun har ikke "råd" til kattefoder-:confused:

 

Jeg må vel betale mig fra det!

 

Mvh

Pinny

 

:)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Uha, et dilemma! - man forstår jo godt katten - den får jo ingen mad hjemme, og naboens er bedre..... men det er jo ikke optimalt, og specielt når jeres katte ikke er glade for det. Jeg tænker, - når de ønsker at købe mad af jer (og samtidig ikke har råd til kattemad).... at I holder på de selv skal bestille maden, - så kan I evt. korrigere så der skal bestilles samtidig, - men så er I ude over at stå med noget foder I ikke får penge for. - Hvis de fodrer deres kat, kan man håbe den holder sig væk, så I slipper for besøg hos dr. dyr!! - Har I en kattelem med "nøgle" så kun jeres egne kan komme ind??...........

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Det viser sig, de er uvenner med leverandøren...

Eller ikke har råd.

 

Noget, jeg ikke gider, at blande mig i. Nu er det koldt, så katten kommer ikke ind mere. Den er jo endelig ikke mit ansvar. Selvom: selvfølgelig er den det. Jeg får ondt i maven af katte, ingen gider have/der er er kørt ned.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...