Belinda Skrevet November 27, 2015 Rapporter Share Skrevet November 27, 2015 Hej. Som nogle måske husker, skrev jeg for et stykke tid siden, at min kat skulle til at flytte ind i et nyt hjem. Et nyt hjem, (sammen med mig) hvor der i forvejen lever 2 katte, som altid har levet sammen. Vi flyttede så først ind i går. De 2 katte hvæser meget af min, så hun tør næsten ikke gå ned i stueetagen, men opholder sig hovedsageligt ovenpå. Satte derfor hendes foder ovenpå igår, så hun ikke følte sig presset til at gå ned for at spise. Bør jeg nu gøre det samme med kattebakken, som lige nu står nedenunder ved siden af de andres bakke?!? Jeg tænker selv, at det er en rigtig god ide!? Min eneste bekymring går bare på, om hun så vil tro hun kun hører til oppe på første sal?? Ved ikke om det giver mening det jeg skriver? Åhh hvor jeg dog bare håber at kattene med tiden finder ud af det. Det gør sgu ondt at se hende så kuet, som hun er lige nu:-( Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Belinda Besvaret November 27, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 27, 2015 Nå.. har allerede valgt at flytte bakken op. Katten gik ned lige før, lagde en lort i bakken og styrtede op af trapperne igen! Det må altså være ret stressende, tænker jeg. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
*Felis* Besvaret December 2, 2015 Rapporter Share Besvaret December 2, 2015 Ja, det var en god ide at flytte bakken. men alligevel flot af katten, at hun overvandt sin stress og gik ned til bakken i stedet for at finde et hjørne at skide i. Men altså du skal regne med der går noget tid før der falder ro over gemytterne. Prøv så vidt muligt at lade dem selv finde ud af det, så går det bedst, selvfølgelig undtaget hvis de for alvor ryger i totterne på hinanden så de kommer til skade Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts