Hop til indhold

kattepasning søges i sommerferien


Nicoleamr

Recommended Posts

Hej, jeg skal rejse d. 11 Juli, og er tilbage den 29 Juli. Jeg har brug for nogle der kan passe min hankat i mellemtiden. Min kat er 3 år gammel, og er kastreret. Han kan godt med andre katte og hunde. Og er en indendørskat. Så hvis I er interreseret så venligst kotakt mig privat, og så kan vi skrive om detaljerne.

Mvh.Valentina :)

Redigeret af Nicoleamr
Link til kommentar
Del på andre sites

Det er lang tid at få en kat passet og det er bestemt ikke optimalt at den skal flyttes et sted hen og passes, hverken privat eller pensionat.

 

Det mest optimale ville være hvis en person du kender godt og stoler på, kunne flytte ind i din bolig imens og passe katten så den ikke rives ud af sin vante hverdag...den mulighed er der ikke ret mange der overvejer

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ville gerne hjælpe, og jeg synes det er en god tanke, at du vil have den passet af en anden kattekyndig person. Jeg ville nok anbefale en kattepension, da de ved, hvad de skal :) men på den anden side, ved jeg ikke, om jeg selv ville sende mine katte på kattepension - jeg er bange for, at de skal blive smittet med et eller andet :P

Jeg har desværre ikke selv mulighed for at hjælpe dig, da en af mine katte har det svært med fremmede dyr, så det vil jeg ikke udsætte din søde hankat for :)

Held og lykke med at finde en, der kan tage sig af din missekat :D

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...