pfpeter Skrevet August 14, 2012 Rapporter Share Skrevet August 14, 2012 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TrineM Besvaret August 14, 2012 Rapporter Share Besvaret August 14, 2012 Nåååå, der er een der hygger sig! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret August 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 15, 2012 :cool: kat. Formoder dog, at katten ser foderbrttet som en god luksus udsigtspost med tag over. Det er der ingen tvivl om, at han gør. Der er i hvert fald ingen fugle i det hus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret August 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 15, 2012 Nåååå, der er een der hygger sig! Du kan tro , at han hygger sig. Han ligger ofte der i flere timer om sommeren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
lililala Besvaret November 26, 2012 Rapporter Share Besvaret November 26, 2012 (rettet) hahaha....sover han der? Redigeret November 27, 2012 af lililala Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret November 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Nej. Han kommer ind hver aften og sover til om morgenen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
matilde Besvaret Marts 8, 2016 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2016 Perfekte sted og sove, med duften af lækkerier og hvem ved om der flyver en fugl ind i gabet når jeg gaaaaaber og strækker mig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
*Felis* Besvaret Marts 14, 2016 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2016 Katte elsker fuglehuse, og uanset hvor små fuglehusene er, så skal katten nok få sig vredet derind. Her et 12 år gammelt billede af den ene af mine katte (ja, han lever stadig i bedste velgående...det gør fuglehuset så til gengæld ikke, det blev skiftet ud med et større da det ikke kunne mere. Det var ellers et min datter lavede i "fritteren" da hun var 10 år) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts