Hop til indhold

Katten skal vel ikke "hjem igen"?


Pinny

Recommended Posts

Min søn var for nogen år siden så "smart" at anskaffe sig en kat. Han boede på kollegie, hvor de ikke måtte holde dyr, og katten endte hos os pga urenlighed. Hun er en sød stilfærdig kat, der er meget ude. Desværre kan hun ikke rigtig med mine, heller ikke hendes egne voksne sønner, hun slår og løber.

 

Og en kat, der løber... Er en der er nederst. Hun er neuteret- og det er alle de andre også.

 

Nu fik min søn og kæreste så kollegielejlighed, og de holdt sig i skindet, så de fik kun en hamster efter 1 år. Nu har kæresten så anskaffet en kat, og da jeg talte med min søn, mente han jo- at de bare skulle have haft hans kat igen. Han vil gerne have den igen.

 

Det syntes jeg så var dumt. Katten bliver urenlig, hvis hun ikke kommer ud. Tisser. At komme i et nyt hjem, hvor der allerede er en anden (godt nok yngre uneutraliseret hunkat) virker på mig som en dårlig løsning. Desuden må de ikke komme ud.

 

Det er synd for katten, men her kan hun da rende ud, som hun holder af.

 

Jeg fik selv ½ år før den kat, en ung hunkat, men hun havde personlighed og var ikke bange, mine de gamle blev ret forbavsede, det gik godt. Men jeg tror ikke rigtig på, at to indekatte i en lille lejlighed er lykken. Ikke hvis de er af samme køn- og den ene er neuteret.

 

Min søn holder meget af hende (katten). og ville gerne have hende hjem. Men jeg tror, "hjem" for katten faktisk er her.

 

Eller hvad?

 

Jeg kan godt "nøjes" med 10 katte. :cool:

 

Desuden er hun en god musejæger, så jeg er bange for at hamsteren, enten vil få stress eller blive forsøgt fanget.

 

Mine katte tager mus, fugle- og her i søndags en rotte.

 

Mvh

Pinny

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...