ThildeL Skrevet December 11, 2011 Rapporter Skrevet December 11, 2011 Godaften allesammen Ja jeg er nyoprettet medlem. Ved ikke hvor jeg skal starte, men kan sige at mit navn er Thilde, og jeg bor i Odense med min kæreste. Vi har en Norsk skovkat Hector, og får her til februar endnu en skovtrold Chloé :-) Håber at kunne få nogle gode timer herinde. Mvh Thilde Citér
TrineM Besvaret December 12, 2011 Rapporter Besvaret December 12, 2011 Hej, jeg er også ny, men vil da alligevel være med i velkomstkoret :cool: Citér
Nadia Besvaret December 12, 2011 Rapporter Besvaret December 12, 2011 Velkommen til Jeg synes du skal starte med at vise nogle billeder af dine dejlige katte Citér
Mic90 Besvaret Januar 19, 2012 Rapporter Besvaret Januar 19, 2012 Velkommen til! Forumerne er spændene at kigge i kan jeg bare sige Citér
sonien0306 Besvaret Marts 31, 2012 Rapporter Besvaret Marts 31, 2012 Jeg synes du skal starte med at vise nogle billeder af dine dejlige katte Citér
Recommended Posts