Hop til indhold

HJÆLP Killing fundet! ESBJERG


Jepsen

Recommended Posts

Hej.

 

Jeg hedder Jepsen. Jeg har ikke kat men hund :D

 

Jeg har fundet en killing:D Den er meget lille og jeg aner ikke, hvad jeg skal stille op med den. Jeg har prøvet alle dyrlæger i området, men de vil ikke have den. Jo nogle vil, men så afliver de den!!! Jeg kan ikke beholde den, da min hund tror, det er en snack!

 

Jeg syntes, katten skal have en chance i livet. Den er tam og kælen, så jeg tror, den har haft et hjem før.

 

Den bruger kattelem og ordner "forretninger" udenfor.

 

Den hedder Misse-Mis. Jeg ved ikke meget om katte, men jeg tror, den er fra april-juni.

 

Den har alle hvalpe- ..... Øhh killinge-tænder :D

 

Den har lopper! Må man give en killing Bayvantic? Eller Absolut??

 

Hvis du/i kender nogle, der ønsker sig en kat eller du/i ved, hvor man kan komme af med en killing i Esbjerg-området SÅ GIV LYD! Jeg vil så nødigt, den skal aflives. Den er jo sød:D

 

Med venlig hilsen

 

Jepsen og Misse-Mis

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jesper!

 

Hvor er det fantastisk at du tager dig af den lille kat! Først og fremmest må du ikke give den hundeloppemidler! Der er noget i som er giftigt for katte. Så hellere købe et loppmiddel direkte rettet mod katte på apoteket.

 

Mht. at hjælpe den lille videre så prøv Kattens værn og Dyrenes beskyttelse. De har også internater i jylland - jeg ved ikke hvor tæt på Esbjerg. Men ring til dem - så kan de hjælpe dig videre :) ellers er der Dyreværnet i københavn - de tager næsten sikkert mislingen - men det er jo lidt langt væk :)

 

Held og lykke med den lille!

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har sat store sedler op med et billede af katten på. Både hvor den "fandt" os og i nær-området. Men ingen har henvendt sig. Det er 6 dage siden!

 

Jeg kan virkelig ikke overskue, den skal aflives. Den er så sød og kælen.

 

Hittekilling.dk kan ikke/vil ikke tage den ind, da den er for gammel.

Link til kommentar
Del på andre sites

hittekilling tager kun helt små killinger ind - her er det udelukkende DB og KV du skal kontakte - har du prøvet det?

 

Kan se der ikke er nogle kredsformænd for DB i nærheden af Esbjerg, men prøv at ring til en af dem og hør hvordan og hvorledes.

 

Hvis ingen af dem vil tage sig at katten så husk:

det er ikke synd at være død - jeg ved det lyder hårdt, men der er rigtig mange dyr der lider trods de er hjulpet så godt som muligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

http://www.kattens-vaern.dk/?side=435

 

Kan se der en er der efterlyser den på kattens værn !!!

 

Nummer4878Oprettet22/11 '11Forsvundet i/vedÅdalshavenPostnr.6710FarveGråstribetRaceHuskatKønHankatVæk siden20/11 '11BemærkningerDusør gives !!! Den hedder Misser ...Ejers oplysningerLene Ahlers

6710 Esbjerg V

Tlf.: 23 95 10 91

 

Det kunne godt lyde som den

Link til kommentar
Del på andre sites

http://www.kattens-vaern.dk/?side=435

 

Kan se der en er der efterlyser den på kattens værn !!!

 

Nummer4878Oprettet22/11 '11Forsvundet i/vedÅdalshavenPostnr.6710FarveGråstribetRaceHuskatKønHankatVæk siden20/11 '11BemærkningerDusør gives !!! Den hedder Misser ...Ejers oplysningerLene Ahlers

6710 Esbjerg V

Tlf.: 23 95 10 91

 

Det kunne godt lyde som den

 

Ja bortset fra at det er en hun!!!! :D

 

Men tak for tippet. Det er rart at vide, folk er opmærksomme :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige præcis. Selvfølgelig kan man se, at det er en han, hvis der hænger et klokkespil, men det gør der hverken hos hunner eller som Henriette nævner hos kastrater, så det eneste man kan være sikker på, det er at det er en han som IKKE er en kastrat.

 

 

Endnu en grund til at smide et øremærke på katten :)

Alle mine er både øremærket og chippet (mine kastrater) min avlshankat som udstilles er kun chippet

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...