kattemoster Skrevet November 1, 2011 Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 Jeg åbnede i juni 2011 min kattepension;"Kattehotel med kærlighed". Det har været min drøm siden 1998. Dengang skulle vi ha passet vores (dengang 3 katte - nu 10:rolleyes:), og vi syntes bare ikke, at der var noget at råbe HURRA for. Som sagt, så gjort.... Jeg har 13 værelser indrettet med: vindue, liggehylder, hængekøje, sovehule, tæpper, legetøj, kattelem og ski..kasse. Kattelemmen fører ud til egen have med græs i bunden, liggehylde og klatretræ. Hotellet er opvarmet, aircondition til de varme dage og der spilles stille radio hele dagen. Derudover passer jeg vores 2 heste, 10 katte (alle reddet) og salget af HorseLux Hestefoder. Et kanonfoder til en rigtig billig pris:o. Vi er så også lige igang med at renovere dette håndværkertilbud. Men pensionen er ny:D. Tjek Hotellet her på siden eller http://www.kattemoster.dk Mange hilsner fra Hanna, kattemoster Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret November 1, 2011 Rapporter Share Besvaret November 1, 2011 Hej Hanna Der ser super nydeligt ud, det må jeg nok sige En skam det ligger så langt væk fra mig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kattemoster Besvaret November 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 1, 2011 Tusind tak skal du ha. Dejligt med respons:o Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mic90 Besvaret November 1, 2011 Rapporter Share Besvaret November 1, 2011 Lyder som en rigtig god ide, har selv overvejet at få min kat passet sådan et sted hvis jeg skulle et sted hen. men igen, i er også for lagt fra os Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret November 2, 2011 Rapporter Share Besvaret November 2, 2011 Hvor der det fint ud..! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret November 2, 2011 Rapporter Share Besvaret November 2, 2011 Ser godt ud... Dog synes jeg du skal overveje hvad du behandler kattene med, og om ejer har nogle ønsker... Mange katte er allergiske overfor frontline (note) Og så er det ski da ærgeligt at jeg ikke kan komme med mine - hvis det skulle blive aktuelt... Ingen fertile hanner... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kattemoster Besvaret November 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 2, 2011 Tak skal du ha Henriette. Jeg har både Frontline og naturprodukt. Behandler aldrig uden at ta kontakt til ejer først. Ville selv blive sur:(. Mht. til fertile hankatte, så overvejer jeg (læs: råd til), at bygge specialafd. til de skønne hanner. Havde en meget ung MainCoon han i sommerferien, og de har booket til næste år, hvis..... Der har faktisk været en del forespørgelser. Men som sagt,- det koster jo. Arbejder seriøst på sagen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret November 2, 2011 Rapporter Share Besvaret November 2, 2011 Tak skal du ha Henriette. Jeg har både Frontline og naturprodukt. Behandler aldrig uden at ta kontakt til ejer først. Ville selv blive sur:(. Mht. til fertile hankatte, så overvejer jeg (læs: råd til), at bygge specialafd. til de skønne hanner. Havde en meget ung MainCoon han i sommerferien, og de har booket til næste år, hvis..... Der har faktisk været en del forespørgelser. Men som sagt,- det koster jo.Arbejder seriøst på sagen. Super Er godt at høre... Dog tror jeg aldrig jeg får råd til at sætte mine katte i pension (samme antal som dig + det løse (killinger)) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mic90 Besvaret Januar 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2012 Havde en meget ung MainCoon han i sommerferien, og de har booket til næste år, hvis..... hvis hvad? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts