Hop til indhold

Kattehotel med kærlighed (pension i trygge rammer)


kattemoster

Recommended Posts

Jeg åbnede i juni 2011 min kattepension;"Kattehotel med kærlighed". Det har været min drøm siden 1998. Dengang skulle vi ha passet vores (dengang 3 katte - nu 10:rolleyes:), og vi syntes bare ikke, at der var noget at råbe HURRA for. Som sagt, så gjort....

 

Jeg har 13 værelser indrettet med: vindue, liggehylder, hængekøje, sovehule, tæpper, legetøj, kattelem og ski..kasse. Kattelemmen fører ud til egen have med græs i bunden, liggehylde og klatretræ. Hotellet er opvarmet, aircondition til de varme dage og der spilles stille radio hele dagen.

 

Derudover passer jeg vores 2 heste, 10 katte (alle reddet) og salget af HorseLux Hestefoder. Et kanonfoder til en rigtig billig pris:o. Vi er så også lige igang med at renovere dette håndværkertilbud. Men pensionen er ny:D.

 

Tjek Hotellet her på siden eller http://www.kattemoster.dk

 

Mange hilsner fra

Hanna, kattemoster

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak skal du ha Henriette. Jeg har både Frontline og naturprodukt. Behandler aldrig uden at ta kontakt til ejer først. Ville selv blive sur:(. Mht. til fertile hankatte, så overvejer jeg (læs: råd til), at bygge specialafd. til de skønne hanner. Havde en meget ung MainCoon han i sommerferien, og de har booket til næste år, hvis..... Der har faktisk været en del forespørgelser. Men som sagt,- det koster jo.

Arbejder seriøst på sagen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak skal du ha Henriette. Jeg har både Frontline og naturprodukt. Behandler aldrig uden at ta kontakt til ejer først. Ville selv blive sur:(. Mht. til fertile hankatte, så overvejer jeg (læs: råd til), at bygge specialafd. til de skønne hanner. Havde en meget ung MainCoon han i sommerferien, og de har booket til næste år, hvis..... Der har faktisk været en del forespørgelser. Men som sagt,- det koster jo.

Arbejder seriøst på sagen.

 

Super :) Er godt at høre...

Dog tror jeg aldrig jeg får råd til at sætte mine katte i pension (samme antal som dig + det løse (killinger))

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...