Hop til indhold

Russian Blue hankat søges til parring....


Gæst sputniksputnik

Recommended Posts

Gæst sputniksputnik

Hej vores 1 årlig russian blue Hunkat kunne godt tænke sig at være mor, derfor søger hun en russian blue hankat til parring. Du behøver ikke at have stamtavle, da jeg selv ikke har, men du skal være være russian blue, eller så tæt på som muligt ;)

 

 

Skriv hvis du er interesseret ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jamen dog, sikke da en kommentar. Spammer folks tråde, jo jeg laver i hvert fald ikke andet.... Som om..

 

Og nej, det er ikke god stil

 

Har I købt katten af en opdrætter og har kontrakt på katten, er det andeles ikke tilladt at parre ud til hvem som helst.

En kat har ikke noget behov for at få killinger - husk det.

 

Har I ikke stamtavle på katten, er det en huskat eller blandingskat, det kan aldrig blive en race. Så kan du for mig gøre hvad du lyster, men tag lige et smut forbi det nærmeste internat inden du sætter killinger til verden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jamen dog, sikke da en kommentar. Spammer folks tråde, jo jeg laver i hvert fald ikke andet.... Som om..

 

Og nej, det er ikke god stil

 

Har I købt katten af en opdrætter og har kontrakt på katten, er det andeles ikke tilladt at parre ud til hvem som helst.

En kat har ikke noget behov for at få killinger - husk det.

 

Har I ikke stamtavle på katten, er det en huskat eller blandingskat, det kan aldrig blive en race. Så kan du for mig gøre hvad du lyster, men tag lige et smut forbi det nærmeste internat inden du sætter killinger til verden.

Enig med Henriette..!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej vores 1 årlig russian blue Hunkat kunne godt tænke sig at være mor, derfor søger hun en russian blue hankat til parring. Du behøver ikke at have stamtavle, da jeg selv ikke har, men du skal være være russian blue, eller så tæt på som muligt ;)

 

 

Skriv hvis du er interesseret ;)

 

Enig med Henriette..

 

Og det er desværre sådan hvis der er ingen stamtavle er er det en huskat!

Så tillykke med din "nye" race, og så syntes jeg også det er uhørt at dig og Toffy reagere sådan på Henriette..

Man har ytringsfrihed her i Danmark hvis i ikke skulle vide det, så længe Henriette ikke er racistisk eller anden måde over træder love, må hun godt kommentere i et forum. Hun spammer ikke forummet mere end mig og Bornholmeren. Hvis man kan svare til en tråd syntes jeg da man skal det, så starteren af tråden kan få hjælp..

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst sputniksputnik

Tro mig jeg er ligeglad, med hvordan i betragter jeres katte, en kat bliver ikke et dårlige dyr af ikke at have værdiløse papirer, men mindre man vil lege snob.

 

Så gør verden en tjeneste i begge 2. Lad være med at spamme med irrelevante kommentarer. Gå i stedet ud og FÅ NOGET PÅ DEN DUMME, I TRÆNGER SERIØST TIL DET :cool:

Link til kommentar
Del på andre sites

den eneste i denne tråd der siger de er dårlige dyr er dig selv ;-) men faktum er ingen stamtavle = huskat stadig lige så skøn og dejlig og lige så meget KAT som en racekat det er bare ikke en racekat ;)

 

men okay her er beviset.. folk sælger åbentbart dyr til små børn under 15 hvilken mit gæt er på sputniks alder dømt ud fra han/hun's opførsel

Link til kommentar
Del på andre sites

Tro mig jeg er ligeglad, med hvordan i betragter jeres katte, en kat bliver ikke et dårlige dyr af ikke at have værdiløse papirer, men mindre man vil lege snob.

 

Så gør verden en tjeneste i begge 2. Lad være med at spamme med irrelevante kommentarer. Gå i stedet ud og FÅ NOGET PÅ DEN DUMME, I TRÆNGER SERIØST TIL DET :cool:

 

Jeg har en huskat og jeg er stolt over det.. jeg går ikke rundt og leger snob med noget, alt i alt er en kat uden stamtavle bare en huskat færdig punktum.

 

Og jeg har allerede et godt liv og da jeg er under 15 går jeg ikke rundt og får noget på "den dumme".. Så tror det er dig der har brug for at få noget siden du opfordre os andre til det.

 

Forresten vil jeg godt se billeder af din "race" kat for jeg elsker katte der ligner/er russian blue

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvem har sagt en kat er et dårligt dyr??

 

Jeg elsker katte og forguder dem. Herhjemme består bestanden hovedsagligt af huskatte. Uønsket huskatte, kun den ene af mine huskatte har jeg selv valgt, og han er fra et ups kuld blandt to uønskede katte som flyttede ind her.

 

Men igen, ta lige et kig på det nærmeste internat, kan du leve med alle de uønskede katte/killinger der sidder der bag burerne, then be my guest, få et kuld killinger. Men kom ikke og beklag dig når du ikke kan finde et godt hjem til dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst sputniksputnik

Læs teksten før du kommenterer

 

 

Jeg har en huskat og jeg er stolt over det.. jeg går ikke rundt og leger snob med noget, alt i alt er en kat uden stamtavle bare en huskat færdig punktum.

 

Og jeg har allerede et godt liv og da jeg er under 15 går jeg ikke rundt og får noget på "den dumme".. Så tror det er dig der har brug for at få noget siden du opfordre os andre til det.

 

Forresten vil jeg godt se billeder af din "race" kat for jeg elsker katte der ligner/er russian blue

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst sputniksputnik

Slap af...tag en øl...inden i eksploderer *LOL*

 

Jeg skal ikke finde noget godt hjem til mine killinger, da de allerede har et ;) Nu er det ikke alle der er sådan materialister, der kun tænker på stamtavle = penge %- stamtavle = mindre penge til opdrættere ........ Nu er der folk som tydeligvis elsker deres dyr, er ligeglad med deres stamtavle, da det ikke gør dyret mindre værdig... MEN DEN GRUPPE TILHØRER DU / I TYDELIGVIS IKKE !!

 

 

Og jeg er ligeglad med hvad en kat uden stamtavle kaldes.. En araber er stadigvæk araber, selv om han får papir på DK statsborgerskab såvel som en russer, eller italiener eller hvad det end måtte være..... Men det gør dem ikke til dårlige mennesker alene af den grund... IT's all about money..... Opdrætternes money ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige så du ved det, så er der ingen penge i opdræt - kun udgifter

 

Jeg ser ikke at der er nogen der eksploderer? Udover dig måske. Siden du gør brug af store bogstaver, som er lige så godt som at råbe og skrige.

 

Du kan ikke sammenligne mennesker og katte på den måde. En kat uden stamtavle er en huskat, om du så vil kalde den noget andet eller ej, er det falsk reklame, når de sælges.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...