Hop til indhold

potesutter


christina1981

Recommended Posts

jeg blev nød til at gøre min dreng til enemis.. han suttede på hendes trædepoter så voldsomt at hun fik en vedvarende halten og kostede mig dyrt i 3 dyrlægebesøg på hende.. Kunne ikke få ham til at stoppe, og synd for hende at han blev ved med at koste hende smerte. jeg stoppede ham self når jeg så det, men jeg kan ikke være der 24/7.. :( Og så ham os flere gange næsten tvinge hende ned så han kunne sutter trods hun prøvede at komme væk hvilket ikke havde nogen effekt når han mente det var suttetid da hans størrelse var med ham.

 

Men han gør det stadig nu bare på sig selv, men skifter pote.. Og jeg aner simpelthen ikke mine levende råd for hvad jeg kan gøre for at stoppe ham. har stoppet og sagt nej, sprøjtet vand på ham gjort ham hamrende forskrækket i et forsøg på at få ham til at forbinde det med noget ubehageligt. Han er næsten aldrig alene hjemme og jeg overdynger ham med kærlighed omsorg og masser af leg, så det ikke ensomhed.

 

Nu til et større dilemma han hyler når han er alene hjemme, lige nu er det ikke ret meget han er det da jeg går hjemme, men en eller anden dag kommer jeg jo i arbejde, det ikke så han kun hyler lige når jeg går det NON STOP hylen fra jeg går .. til jeg kommer hjem. Ja han kan jo ikke finde ud af at have selskab af en anden kat såeee... Hvis det forsætter med at være så voldsomt, blir jeg jo nødt til at gå af med ham når jeg kommer i arbejde, tvivler på de andre i opgangen kan holde ud at høre på ham hyle 8-9 timer om dagen -_- ..

 

gode råd modtages

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...