Hop til indhold

sammenbragte katte?


seve0026

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Igen som jeg tidligere sagde, hvis I vil have en killing skal I have to - en kat på fem gider altså ikke lege killingelege i døgndrift.

 

Helt uenig med dig Henriette. Jeg har 5 katte, sidste ankomne kat på nu 1 år, var kun en lille pelsklump på 6 uger, og da min ældste hunkat, der dengang var 5 år, så den lille første gang, var hun meget nysgerrig, hun ville gerne vaske ham, men han ville hellere lege, så de legede i timevis til den lille faldt omkuld af træthed.

 

Hun er måske en ener, da hun var den første af mine katte efter at jeg blev enke. Hun var selv kun ca 3 mdr. da jeg fik hende, og har aldrig selv fået killinger, men hun har altid budt de nyankomne velkommen som den første, og været som en mor for dem alle uden undtagelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes det skal være en han killing som skal kastreres så snart det er muligt... Du må forvente en del brok fra den gamle i starten...

 

Jeg fik en stor killing i huset og havde i forvejen to katte på 8 år... det tog hunkatten en månedstid at blive sig selv igen, men det tog hankatten noget længere, i starten ville han slet ikke snakke med mig, men efterhånden blev han sig selv igen... Killingen havde fint under hele indkørslen...

Link til kommentar
Del på andre sites

Helt uenig med dig Henriette. Jeg har 5 katte, sidste ankomne kat på nu 1 år, var kun en lille pelsklump på 6 uger, og da min ældste hunkat, der dengang var 5 år, så den lille første gang, var hun meget nysgerrig, hun ville gerne vaske ham, men han ville hellere lege, så de legede i timevis til den lille faldt omkuld af træthed.

 

Hun er måske en ener, da hun var den første af mine katte efter at jeg blev enke. Hun var selv kun ca 3 mdr. da jeg fik hende, og har aldrig selv fået killinger, men hun har altid budt de nyankomne velkommen som den første, og været som en mor for dem alle uden undtagelse.

 

I og med din kat reagerede sådan er det ikke sikkert at TS's kat også vil.

 

Sålænge jeg ikke kender til TS's kat og dens personlighed, vil jeg aldrig kun anbefale en killing. To killinger er at foretrække når katten har den alder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...