Henriette Skrevet September 11, 2011 Rapporter Share Skrevet September 11, 2011 (rettet) Det er ved at være noget tid siden jeg sidst har vist dem frem. Sylvester og Seth Sargon Sherry, Sylester og Sasja Seth og Sargon Sherry og Sylester Silas Sargon og Silas Seth Sargon har fundet nyt hjem... Redigeret September 11, 2011 af Henriette Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret September 11, 2011 Rapporter Share Besvaret September 11, 2011 De er virkelig kære, godt min Tarzan er blevet større, alt det killing-fræseri kan være en prøvelse (sagt med et stort smil) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mic90 Besvaret September 12, 2011 Rapporter Share Besvaret September 12, 2011 De godt nok søde alle sammen !! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret September 16, 2011 Rapporter Share Besvaret September 16, 2011 De er bare så søde og så vildt forskellige. Jeg har kun prøvet at have killinge hold hvor det var en prøvelse at kende forskel, da min kat åbenbart synes hun skulle føde kloner Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts