Hop til indhold

Tudemarie 1 og 2.


O´ernes mor

Recommended Posts

Ja det kan da godt være man siger at katte er nogen uafhængige dyr, men det har Ofelia og Bagheera her ikke fundet ud af.

I morges da kæresten gik på job, lå jeg stadig i sengen og Ofelia kunne ikke finde mig. Hun rendte rundt oven på og vrælede til jeg kaldte på hende. Så var der ro. Senere på dagen var jeg gået på wc mens Bagheera sad og solede på terrassen og da han kom ind kunne han ikke finde mig. Jeg kunne høre han var løbet nedenunder og kaldte. Jeg kaldte så på ham, men han må have troet det kom ude fra for han vrælede bare endnu mere panisk og løb ud for at lede. Her for 2 min siden kom han styrtende ind og miavede højt da han så mig. Det måtte så lige fejres med kram og kæl og en bebrejdende miaven.

Tudemarierererer ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hahaaaaah! :D

 

Det kender jeg også alt til her :P

 

Hvis min lille pige kommer ind fra haven, og ikke lige kan se mig fra gulvhøjde, fordi jeg sidder med benene oppe, så vræler hun også, lige indtil jeg kalder på hende. Hun bruger utrolig meget lyde til at fortælle hvor hun er henne, og hun "kurrer" også. Hun kurrer når hun skal skynde sig hehe. Hvis man fx. lukker havedøren op, så hopper hun "kurrene" ind... Det er lidt svært at beskrive lyden, men det nærmeste man kommer på den lyd, er nok den måde som duer lyder. Tror ligeså meget hun gør det for at fortælle at nu kommer hun altså, så man ikke lukker døren for tidligt, men hun gør det også når hun løber op ad trapperne engang imellem, eller hopper fra vindueskarmen og ned til madskålen.

 

Den ældste piver også engang imellem. Hvis en dør er lukket som han vil indad brokker han sig højlydt, og de synger begge i kor, når fyldte madskåle nærmer sig deres spise-sted :P

 

Så du er bestemt ikke den eneste der har tudemarier :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...