Hop til indhold

Min kat spinder


Nansi117

Recommended Posts

Hej allesammen (igen)

 

Nu bliver jeg nødt til at spørge herinde igen, da jeg syntes jeg får super gode svar.

 

Min kat Fonzie han er begyndt at spinde helt vildt, men kun i nærheden af mig.

 

Jeg er alene i den her weekend og min morgen startede som sædvanligt, jeg vågnede Fonzie hilste på mig mens han spandt.

 

Jeg giver ham morgenmad og går ind i stuen, han hopper op til mig og begynder at nusse sig op ad mig og sætter "duftmærker" (det den plejer når den viser man er velkommen)

Jeg giver ham opmærksomhed han lægger sig ved mig og jeg nusser ham mens jeg ser tv, i alt den tid spinder han (40 min)

Så begynder jeg at lave morgenmad og da jeg står ude i køkkenet kommer han ud til mig og sætter sig bare og kigger.

Så går jeg ind i stuen og sætter mig og spiser og når jeg er færdig ligger han sig på mit skød og spinder.

Da jeg kun nusser ham hopper han op på min skulder og spinder og gnider sig på ad mig.

 

Har aldrig prøvet noget ligende, prøver han at fortælle mig noget fx. han har ondt eller hvorfor gør han det.

 

Da vi er alene hjemme får han masser af opmærksomhed.

 

P.s han er killing men han har ikke rigtigt ville lege idag, kun putte med mig og spinder rigtigt højt

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...