Hop til indhold

Kat alvorlig syg med herpes 1 uge - Lysin aminosyre!


msvitae

Recommended Posts

Hej med jer. I mit sidste forum indlæg (tidligere i denne uge) fortalte jeg at min kat havde fået herpes, sygdommen har idag varet en uge, og fra tirsdag hvor den stoppede med at drikke og spise af sig selv hvorefter den blev lagt i drop til idag er der ikke sket de helt store forbedringer. Torsdag stoppede den med at spise med hjælp fra os, så vi gik igang (med råd fra dyrlægen) om tvangsfodring med Hills a/d 3 gange om dagen. Han startede igår aftes med St spise med igangsætning fra os. Så det er fantastisk! Han er dog stadig syg og det gør ondt i hjertet, men vi håber at det går den rigtige vej... Jeg tænkte så på til en anden gang, om nogle af jer har erfaring med LySine aminosyre. Og hvis ja, hvad synes dr.dyr om det? Er det ok at bruge?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er helt rigtig at tvansfodre. Hvis en kat ikke får noget at spise kan den nemlig føre til leverproblemer hvilket er meget alvorligt. Hills ad er flydende så nemt at slikke i sig og meget velsmagende så hvis han har fået en behandling der virker godt på smerter, skulle han nok hurtigt få mod på at guffe selv men indtil da skal du selvfølgelig hjælpe ham. L Lysine som det kaldes her i Frankrig er en form for kosttilskud som man giver for at styrke immunforsvaret f.eks ved herpes virus. Min dyrlæge her i Frankrig gav det engang til min kat.

 

Håber han hurtigt får det bedre.

 

Venlig hilsen

Helle

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...