Nansi117 Skrevet Juli 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 Ja det er min nye lille killing Fonzie Kom hjem til mig igår, men er allerede faldet godt til. På sidste billede ser i hvordan vi hygger lige nu Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 Hvor er han bare fin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret Juli 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 Mange tak, er også selv meget stolt over ham Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juli 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 Tillykke med ham. Han ligner lidt min Simba. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret Juli 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 Tillykke med ham. Han ligner lidt min Simba. Ja har været inde og kigge på din simba, og tænkte præcis det samme Din Simba er utrolig flot håber også at Fonzie bliver sådan :rolleyes: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret August 1, 2011 Rapporter Share Besvaret August 1, 2011 Ja har været inde og kigge på din simba, og tænkte præcis det samme Din Simba er utrolig flot håber også at Fonzie bliver sådan :rolleyes: Tak for det. Det er jeg sikker på, at Fonzie også bliver. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts