Chilimus Skrevet Juli 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 Hej alle sammen. Jeg har i foregårs for første gang sendt min hunkat til et arangeret ægteskab med en nydelig hankat af racen Ragdoll. Jeg ved at det forekommer at løben forsvinder et døgns tid på grund af nye omgivelser, men hun er stadig godt sur i skrallen og væser og knurre af herren der kommer i nærheden af hende. Er der nogle herinde der har oplevet at få jeres hunkat parret på trods af flere dages afvisning? skal jeg bare væbne mig med tålmodighed eller har i nogle gode råd/tricks der kan hjælpe på sagen? Venter spændt på svar!!! Hilsen Marlie Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2011 prøvet med feliway i rummet? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chilimus Besvaret Juli 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2011 Hmm ja det kunne da være.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
dkkorat Besvaret Juli 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2011 Jo, det er normalt, at hunkatten tester hankatten - også ind i mellem parringerne. Med mindre hankatten bliver utryg eller slet ikke viser interesse for hende - eller hunkatten virker totalt utilnærmelig af stress også for mennesker - ville jeg lade dem være sammen, indtil hun er færdig med løbetiden. Derefter er det bare at krydse fingre - og tjekke for røde dutter ca.3 uger efter parringen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chilimus Besvaret Juli 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2011 I dag lod hun ham komme tæt på, men fortrød da hun forstod hans intention og gav ham tørt på! Det er vel fremskridt ik? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
dkkorat Besvaret Juli 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2011 Det lyder helt normalt:) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts