Hop til indhold

min lille hankilling blir helt


Recommended Posts

autistisk hver dag når jeg tømmer kattebakke for klumper. Lige så snart jeg rammer gruset med skovlen er han der lige med det samme hopper ind og ud af den hele tiden miaver/brokker sig. Det samme sker når jeg tømmer den helt får at vaske den i bund 1 gang om ugen. Han er virkelig ireterende og tar en del længere tid at ordne den kattebakke og få tømt klumper ud her dag for at undgå grim lugt, han render så meget i vejen. er der noget jeg kan gøre for at vænne ham til at jeg altså er nød til at røre ved hans toilet en dang om dagen?

miav christina

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu ved jeg jo ikke, hvor bakken står henne, men ellers så luk døren, så han ikke kan komme til så længe. Det tager jo ikke mange sekunder den daglige rengøring. Og i øvrigt, så er katten ikke glad for, at du vasker bakken i bund en gang om ugen. Det er slet ikke nødvendigt, når du bruger klumpende grus. Som sagt, så tømte jeg bakken ca. hver anden dag, da min kat var indekat. Nu er det ca. hver 5. dag, hvor han er udekat. Og nej, man kan ikke lugte jeg har kat. Bakken står på mit toilet.

Link til kommentar
Del på andre sites

okay det vil jeg prøve, her står bakken også på toilettet. Jeg bruger catrine kattegrus og kan heller ikke lugte jeg har katte overhovedet. Det med at tømme den helt 1 gang om ugen er vidst bare en vane jeg tillage mig da jeg fik den store hvor jeg i starten brugte det billige føj føj gør jeg aldrig mere :/ Så det tror jeg jeg undlader fremover. Her tømmer jeg ikke klumper hver dag fordi det er vildt nødvendig kunne sagtens gå 2 dage. men den store er ret sart hvis fruen mener der er for mange klumper begynder hun at hyle og jamre sig ude på toilettet og er jeg ikke hurtig nok uanset tidspunkt ad dagen så finder hun et andet sted

Link til kommentar
Del på andre sites

Undskyld men jeg synes altså det er vildt ulækkert når bakken ikke bliver tømt min. en gang om dagen.... Ligger det der i mere end 24timer kan dannes der toxoplasmose, hvilket helt klart ikke er sundt!

 

mine hjælper også til herhjemme med at tømme bakkerne. ja, det tager længere tid men det gør bestemt heller ikke noget, de synes jo det er spændende at kigge på, og til tider lege med skovlen....

Link til kommentar
Del på andre sites

Undskyld men jeg synes altså det er vildt ulækkert når bakken ikke bliver tømt min. en gang om dagen.... Ligger det der i mere end 24timer kan dannes der toxoplasmose, hvilket helt klart ikke er sundt!

 

mine hjælper også til herhjemme med at tømme bakkerne. ja, det tager længere tid men det gør bestemt heller ikke noget, de synes jo det er spændende at kigge på, og til tider lege med skovlen....

 

Jamen, der ligger ikke noget i den hver dag, og det er jo svært at tømme noget, som ikke er der :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...