Hop til indhold

Killing tisser i sengen


Recommended Posts

Jeg har en han killing (Gizmo)på 16 uger som jeg har haft i ca. 4 uger nu. Ham har der ikke været problemer med. Nu har jeg så i fredags hentet en lille hun killing (Ollie) på 12 uger. Jeg har døren til soveværelset lukket hele tiden men da jeg puttede min lille datter derinde igår lod jeg den stå åben som jeg plejer. Da jeg gik i seng opdagede jeg at der var en der havde tisset i sengen. Gizmo havde slet ikke været i stuen igår aftes - han er ikke glad for Ollie og holder sig lidt væk. Så jeg går ud fra det er hende der har tisset. Er det normalt ? Hvordan får jeg hende til at stoppe ? Jeg har set hende flere gange gå på kattebakken så hun ved hvor den er. Frygter lidt hvis hun går og tisser i sengene - og især i ungernes.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror du skal tage det lidt roligt og sætte hende ud på bakken mange gange om dagen, hun er kun en lille baby stadig...

 

Hvis du opdager at hun tisser alt for tit, bør hun undersøges for blærebetændelse.. jeg tror nu bare det er en ups.. Skift sengetøj med det samme så hun ikke kan lugte hvor hun har tisset før..

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...