Hop til indhold

Hvalg af Hovedklub, Hjælp ønskes.


contraria

Recommended Posts

Hej venner

 

Jeg er efter snart 11 år inden for katteverden stadig Hovedklub Løs. Der er rigtig mange forklaringer på dette, en af dem er blandt andet, at jeg ikke rigtig kan gennemskue hvad forskællene er på klubberne.

 

Derfor søger jeg lidt nogle profiler af klubberne fra medlemmerne af dem. Jeg kan jo ikke gå og være Hovedklub løs, når nu jeg skal til at have en udstillings egnet han kastrart.

 

Så jeg håber derfor at I mine venner, vil kunne hjælpe mig på vej i retning af at kunne traffe et godt valg af hovedklub.

Redigeret af contraria
Link til kommentar
Del på andre sites

I princippet kan det jo være underordnet hvilken klub du er medlem af, bare du er medlem...

 

Jyrak - jylland

darak - sjælland

racekatten - mener også mest det er sjælland

katteklubben - jylland / fyn så vidt jeg ved

 

De er alle i FIFE

 

Jeg er medlem af Jyrak, da jeg synes det er nogle utrolig behagelige mennesker der laver en masse arrangementer og nogle rigtig gode udstillinger :) nå ja, og så er jeg jyde :)

Link til kommentar
Del på andre sites

I princippet kan det jo være underordnet hvilken klub du er medlem af, bare du er medlem...

 

Jyrak - jylland

darak - sjælland

racekatten - mener også mest det er sjælland

katteklubben - jylland / fyn så vidt jeg ved

 

De er alle i FIFE

 

Jeg er medlem af Jyrak, da jeg synes det er nogle utrolig behagelige mennesker der laver en masse arrangementer og nogle rigtig gode udstillinger :) nå ja, og så er jeg jyde :)

 

Hej Heriette, laver du stadig de fjerdimser til kattene? jeg vil rigtig gerne købe 4 stk.

 

Mvh.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...