Hop til indhold

Litter Kwitter


Recommended Posts

  • 3 months later...

jeg kom slev på ideen fordi jeg har to veninder hvis katte selv har lært sig det. De oplvede begge chokket/overraskelsen ved at komme hjem gang på gang og kattene ikke havde været i bakken men at der til gengæld lå bæ nede i toilettet... så :P

mine klare det ret godt, har liget flyttet bakken op på toilettet, og de er begge mægtig dygtige, går så også MEGET langsomt frem da jeg ikke vil stresse dem. Har også en almindelig kattebakke nede i kælderen hvis det sku gå galt :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror jeg må tage Litter Kwitter til en genovervejning.. Toast har haft gang i tarmene i løbet af natten, og kan se at han så fint havde lagt den første bæ i midten af bakken og nærmest gravet en voldgrav rundt om den. Den anden lå dog gemt i et af badeværelseshjørnerne, og jeg tænker at han måske har fundet det ulækkert at lægge to i samme bakke. Og så ville toiletmetoden jo være god :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror jeg må tage Litter Kwitter til en genovervejning.. Toast har haft gang i tarmene i løbet af natten, og kan se at han så fint havde lagt den første bæ i midten af bakken og nærmest gravet en voldgrav rundt om den. Den anden lå dog gemt i et af badeværelseshjørnerne, og jeg tænker at han måske har fundet det ulækkert at lægge to i samme bakke. Og så ville toiletmetoden jo være god :P

 

vil sige det kræver meget tålmodighed og det sviner helt vildt i starten fordi du har kattegrus over det hele. Vi støvsuger dagligt for at holde det væk fra det sofa og seng m.m.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...