Hop til indhold

min kat pisser på gulvet?


trixi

Recommended Posts

Hey derude...

Da det er første gang jeg nogensinde har haft kat ved jeg ikke meget....

Jeg har haft min kat (Trixi) nu siden august, det er en hun og født 28 maj 2010..

Den var 13 uger da jeg fik den hjem og det gik rigtig godt i starten....

Men de sidste 3 måneder er den begyndt at pisse på gulvet ved siden af kattebakken.

Det sker også hvis der ligger noget på gulvet, en pose, et håndklæde, en taske eller lign....

Der kan godt gå 4-5 dage hvor den gør det fint i kattebakken men så kan der os komme dage hvor det er flere dage i træk den pisser på gulvet,

ved mange vil sige den skal sterilliseres og det skal den men holder den så op for alvor?

Link til kommentar
Del på andre sites

Tja om den holder op, kommer jo an på om hun er sund og rask ellers. Det kan jo ikke udelukkes at det har noget med sygdom at gøre, men mens du får hende steriliseret, så kan du lige bede dyrlægen om at undersøge om der er noget galt.

 

Ved godt at det måske bliver opfattet negativt, men hvor tit skifter du hendes bakke?

Katte der er utilfredse med deres bakke og synes at den er ulækker, vil nemlig søge andre steder hen og besørge.

Link til kommentar
Del på andre sites

hey, jeg bruger noget klumpende kattegrus fra super brugsen, syns selv det er godt men har hørt om noget krystal grus der sku være endnu bedre så det prøver jeg fra på tirsdag, jeg skifter kattebakke morgen og aften inden jeg går i seng..... det er en lukket kattebakke men det virker overhovedet ikk til at være noget problem?

Link til kommentar
Del på andre sites

hey, jeg bruger noget klumpende kattegrus fra super brugsen, syns selv det er godt men har hørt om noget krystal grus der sku være endnu bedre så det prøver jeg fra på tirsdag, jeg skifter kattebakke morgen og aften inden jeg går i seng..... det er en lukket kattebakke men det virker overhovedet ikk til at være noget problem?
En af mine katte begyndte at skide på gulvet foran kattebakken.. Jeg købte en større kattebakke og pillede lågen af - efter den dag gjorde han det aldrig mere...
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...