Henriette Skrevet Maj 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 27, 2011 Vil lige informere om at der d. 18.+19. Juni er katteudstilling i Haderslev. Udstillingen er åben for puplikum fra kl 10-16 Beliggenhed: Haderslev Idrætscenter, Stadionvej 5, 6100 Haderslev. Jeg vil være at finde på udstillingen begge dage. Medbringer huskatten Ares og Europeen DK Rothes Karoline Mathilde (daglig tale Katelin) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2011 Slet ikke nogle der kommer og kigger? Kunne da være så hyggeligt at hilse på nogle herinde fra Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juni 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2011 Ville gerne, men bor ikke længere i Haderslev og der er ret langt fra nordsjælland. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2011 Ville gerne, men bor ikke længere i Haderslev og der er ret langt fra nordsjælland. Du er da også så kedelig... Nå jamen, jeg kommer til Tune i august med 2-3 katte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Det må jeg lige holde øje med så. Kunne være sjovt at se både dig og kattene i levende live Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2011 Så er det i morgen det går løs Ihh hvor jeg glæder mig ! Kan bare slet ikke vente... så er det godt jeg skal køre kl 5 i morgen tidlig... dvs. op senest kl 4 og gøre kattene klar, rense øre og klippe klør og pudse deres hvide pels, så der ikke er snavs i.... De blev vasket i mandags, og så lige have en lille vask mere omkring halsen, da Probie har været i gang med noget savle savle noget, dumme hund. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juni 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2011 Så er det i morgen det går løs Ihh hvor jeg glæder mig ! Kan bare slet ikke vente... så er det godt jeg skal køre kl 5 i morgen tidlig... dvs. op senest kl 4 og gøre kattene klar, rense øre og klippe klør og pudse deres hvide pels, så der ikke er snavs i.... De blev vasket i mandags, og så lige have en lille vask mere omkring halsen, da Probie har været i gang med noget savle savle noget, dumme hund. Rigtig god fornøjelse med udstillingen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2011 Ares - blev igår nummer 2 Rigtig flot og dommeren gav ham tilnavnet ShowJumper Han blev dog i dag NOM (nomineret til sceenen) og vandt BOX (bedste køn) Er bare så stolt af ham Katelin - fik igår hendes EX1 - den første, men kom ikke med i NOM runden I dag fik hun også en EX1 og kom med i NOM runden, men vandt ikke, så ikke nogen sceene tur til hende Men hun klarede det rigtig flot Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts