Hop til indhold

Katteudstilling: Haderslev


Recommended Posts

Vil lige informere om at der d. 18.+19. Juni er katteudstilling i Haderslev.

 

Udstillingen er åben for puplikum fra kl 10-16

 

Beliggenhed:

Haderslev Idrætscenter, Stadionvej 5, 6100 Haderslev.

 

 

Jeg vil være at finde på udstillingen begge dage.

Medbringer huskatten Ares og Europeen DK Rothes Karoline Mathilde (daglig tale Katelin)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Så er det i morgen det går løs :) Ihh hvor jeg glæder mig ! Kan bare slet ikke vente... så er det godt jeg skal køre kl 5 i morgen tidlig... dvs. op senest kl 4 og gøre kattene klar, rense øre og klippe klør og pudse deres hvide pels, så der ikke er snavs i....

De blev vasket i mandags, og så lige have en lille vask mere omkring halsen, da Probie har været i gang med noget savle savle noget, dumme hund.

Link til kommentar
Del på andre sites

Så er det i morgen det går løs :) Ihh hvor jeg glæder mig ! Kan bare slet ikke vente... så er det godt jeg skal køre kl 5 i morgen tidlig... dvs. op senest kl 4 og gøre kattene klar, rense øre og klippe klør og pudse deres hvide pels, så der ikke er snavs i....

De blev vasket i mandags, og så lige have en lille vask mere omkring halsen, da Probie har været i gang med noget savle savle noget, dumme hund.

 

Rigtig god fornøjelse med udstillingen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ares - blev igår nummer 2 :) Rigtig flot og dommeren gav ham tilnavnet ShowJumper :D

Han blev dog i dag NOM (nomineret til sceenen) og vandt BOX (bedste køn) :D Er bare så stolt af ham

 

Katelin - fik igår hendes EX1 - den første, men kom ikke med i NOM runden

I dag fik hun også en EX1 og kom med i NOM runden, men vandt ikke, så ikke nogen sceene tur til hende :)

Men hun klarede det rigtig flot

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...