Hop til indhold

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!


O´ernes mor

Recommended Posts

Ja. Det eneste der ærgre mig nu, er at vi fik feriepenge ind af døren i sidste uge. Da han stadig ikke var kommet hjem i weekenden brugte vi pengene på gardiner til soveværelserne og havemøbler...Så nu er det the same old story - ingen penge til kastration...suk...Håber vi kan klemme det ud af budgettet i næste måned.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja. Det eneste der ærgre mig nu, er at vi fik feriepenge ind af døren i sidste uge. Da han stadig ikke var kommet hjem i weekenden brugte vi pengene på gardiner til soveværelserne og havemøbler...Så nu er det the same old story - ingen penge til kastration...suk...Håber vi kan klemme det ud af budgettet i næste måned.

 

Altså.... Kattene har altså ikke været heldige med deres opdragelse af jer...

Herhjemme går feriepengene til kattene, og alle de ting de peger på....

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, men vi havde ingen katte der pegede på noget lige der og da solen steger os lige ind i ansigterne fra kl 7 om morgenen på max styrke - vågnede en morgen og var blevet forbrændt gennem vinduet mens jeg sov - og vi ingen havemøbler havde, så blev det os der pegede :)

Men tror vi er nødt til at tage os råd i næste måned, for måneden efter skal der lægges tilside til sommerferie og så er vi i sommerferiemåneden og så er vi fremme ved endnu et kuld killinger hvis vi ikke er hurtige :S

Link til kommentar
Del på andre sites

Åhhh.. Hvor er det bare skønt at han er kommet hjem igen, men jeg er også lidt spændt på om der er kommer familie forøgelse? Og billeder af de nye små :D

 

kh.

 

Nej desværre ikke endnu. Men det kan altså ikke vare længe nu. Men nu har vi jo lidt "balladen" med at skulle holde øje med Oswald. Han er jo efter hende igen....det tog ikke ret lang tid...

Link til kommentar
Del på andre sites

Forresten kom til at tænke på om man måske kan være "fræk" at spørge en dyrlæge om man kan afbetale sådan en kastration? Det ville unægteligt gøre vores kattes liv mere tåleligt. Oswald er allerede hæs af at miave :S ved så ikke om han har været på damesjov og har vrælet hele ugen på den måde, men han er så fixeret at han nærmest ikke registrere mig og min kæreste :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...