Hop til indhold

Akut: Vi skal bruge en kat til filmoptagelse (i morgen)


gazoo

Recommended Posts

Hey allesammen,

 

Vi mangler, i forbindelse med en kortfilmsproduktion, en kat til filmoptagelse i morgen eftermiddag + hele onsdag. Vi vil i den forbindelse hører om der er nogen herinde der har en vi kan låne?

 

Vi vil selvfølgelig passe godt på den, og sørge for at den har det godt i de to dage.

 

Vi giver også et lille beløb, som tak for lån.

 

Skriv venligst her eller til min mobil 50518342.

 

På forhånd, tak.

 

Mvh,

Ben Brahem

Link til kommentar
Del på andre sites

Filmen er en komedie der omhandler mand der kommer hjem fra ferie og finder ud af at hans kat har ødelagt hans hjem. Hele filmen handler så om hvordan manden forsøger at slippe af med katten, der på mystisk vis altid finder vej hjem igen. På et tidspunkt farer manden dog vildt, og får brug så for kattens hjælp.

 

Katten skal ikke kunne eller gøre noget særligt. Den optræder blot flere gange i filmen.

Er man interesseret, vil vi selvfølgelig sende manus så man kan se helt nøjagtig hvor katten optræder.

 

Vi filmer indenfor på et studie, som ligger i Filmbyen i Hvidovre. Vi kan hente katten i hele Københavnsområdet.

 

Nogen der vil hjælpe?

Link til kommentar
Del på andre sites

Sjov ide og kan lige se min minikat sidde der som værende en værre sabotør. Men men men, ville aldrig kunne finde på at låne hende ud. Tror det skal være en speciel kat der skal kunne finde sig i at være skuespiller og ikke blive vildt forvirret. Tror at i næste gang skal tænke på at være ude i bedre tid, da det er kort frist til i skal bruge katten. Det er virkelig et vanedyr og tror altså ikke der er mange katte der bare vil kunne forlige sig med at blive hentet og så være klar til at agere moviestar. Ville altså også klart være en fordel hvis ejeren kunne være med hele tiden. Jeg ville ihf ALDRIG overlade min/e katte til hvem som helst. Det er jo tæt på at være ens lille barn.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu har jeg ikke godt dresseret katte - Sidder dog med tanken om det kunne "være sjovt" hvis katten kunne accepterer det - Men kommer den ikke hjem? Er det nødvendigt at katten er der i 2 fulde dage?

 

Må sige jeg har svært ved at se hvor seriøst det er - Men jeg er så "heldig" at jeg ikke arbejder, så er hjemme. - Ville gerne sms'e eller ringe, men synes det er lidt sent for det. :)

Redigeret af Camilla Hansen
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 year later...

Hej!

Jeg står i samme situation, men dog i lidt bedre tid.

Jeg skal til en dansk musikvideo bruge to katte- gerne sorte, som skal holdes af forsangeren Emil (fra Suspekt) i hver hans hånd mens han synger omkvæd. Emil har selv haft katte og er vant til at omgås dem og har en helt naturlig omsorg og kærlighed til dem :-)

Vi vil gerne filme på næste onsdag- det vil sige 9. maj 2012 i Storkøbenhavn, højst sandsynligt i Carlsbergs lokaler i Valby/ Vesterbro.

Det hele vil ca tage 1-2 timer, katteejer er meget velkommen, og vi vil gerne honorere med en gave i form af 500 kroner- fx køb af kattemad eller andet til de små :-)

Hvis det kunne have jeres interesse, er i meget velkomne til at skrive til mig direkte [email protected], eller ringe/ sende en sms på 6015 4837.

Mange hilsner

Joanna

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved det- det skal netop helst være en der har to 'udadvendte' katte. Jeg har selv to killinger, men jeg ved at de ikke ville kunne gøre det.

Jeg forestiller mig at de fleste katte er som de jo er- vanedyr og ikke pjattede med at blive flyttet på, men det kunne jo være nogen havde nogle ekseptionelle katte som ikke ville blive kede af det.

hilsner

Joanna

 

vil anbefale på det kraftigste i finder 2 katter der allerede kender hinanden og er trygge ved hinanden. Da det ellers kan ende med emil holder 2 meget sure katte der hoster og sprutter af hinanden :)
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Michael28

I kan evt bare køre ud på et internat og hente en kat. Når i er færdig med at indstpille filmen, så bare sæt den af ved en bondemandsgård. Bondemænd elsker katte har jeg hørt.

Link til kommentar
Del på andre sites

I kan evt bare køre ud på et internat og hente en kat. Når i er færdig med at indstpille filmen, så bare sæt den af ved en bondemandsgård. Bondemænd elsker katte har jeg hørt.

Og jeg har hørt og kan se ud fra det du skriver, at det i hvert fald IKKE er hjernen der trykker inde i dit hoved.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Michael28

Kommer lige til at sidde og tænke på. Den kat de indspillede Garfield filmen med er godt nok vildt opdraget, ift hvad de kunne få katten til. Har de klikker trænet med den tror i?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...