Hop til indhold

Piv.


O´ernes mor

Recommended Posts

Min lille dreng har været væk i 1½ døgn nu. I går aftes kunne vi høre ham miave fra en terrasse der lå lavere end vores. Tror han er faldet ned og ikke kan komme op på vores niveau igen. Han jagtede en af de andre drenge på terrasserne, men ved ikke om han glemte at han måske ikke er helt så skarp til det der med at være elegant og komme op over alt.

Har ringet til vores katteprojekt herude for at få dem til at holde øje med ham. Går ned om en times tid og høre ejeren til den kat han var efter om de har fået besøg. Håber sådan han ikke er kommet noget til.

Suk hvor er jeg bare en pyllermor.

Link til kommentar
Del på andre sites

Min lille dreng har været væk i 1½ døgn nu. I går aftes kunne vi høre ham miave fra en terrasse der lå lavere end vores. Tror han er faldet ned og ikke kan komme op på vores niveau igen. Han jagtede en af de andre drenge på terrasserne, men ved ikke om han glemte at han måske ikke er helt så skarp til det der med at være elegant og komme op over alt.

Har ringet til vores katteprojekt herude for at få dem til at holde øje med ham. Går ned om en times tid og høre ejeren til den kat han var efter om de har fået besøg. Håber sådan han ikke er kommet noget til.

Suk hvor er jeg bare en pyllermor.

 

Jeg lider m. dig og tror og håber :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Håber så inderligt at han kommer hjem.

Har du prøvet at sprede noget kattegrus?

 

Vi krydser fingre og poter her i huset

 

Vi bruger jo ikke kattegrus her i huset. De har en blomsterkasse de bruger. Så det burde dufte nok fra jorden på terrassen. (De har været vandt til at prutte ude på en mark, så jorden er de glade for og det dæmper lugten at den er pakket ind i jord når man skal fjerne det) Han har jo været vandt til at rende rundt her, så tror mere der er en der har taget ham ind. Er han ikke kommet hjem i morgen laver vi nogle flyers og sætter op. Savner hans syngeri, der ellers var ved at drive mig til sankt hans.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...