Hop til indhold

Fjerdimser - ny produktion


Henriette

Recommended Posts

Så har mor lavet en ny omgang fjerdimser... :D

 

Vi vil rigtig gerne sælge en masse, da vi er ved at spare sammen til et kæmpe kradsetræ, til når vi skal flytte.... Vi har dog lige nogle år til at tjene pengene ind, men vi vi altså gerne have et kæmpe et, med masser af liggeplads :)

 

Vi sælger dem til 10kr. pr. stk.

De kan afhentes hos os (så kan vi lige hilse på hinanden), på udstillinger efter aftale, leveres på adressen mellem Herning og Viborg. Og så selvfølgelig sendes med Postdanmark, I skal dog betale for portoen... :)

 

Nå ja, I vil vel også godt se dem...

 

attachment.php?attachmentid=16819&d=1289683284

 

attachment.php?attachmentid=16820&d=1289683302

 

attachment.php?attachmentid=18490&d=1294353686

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

Jeg vil da godt lige bidrage lidt til Jeres kradsetræ, og vil gerne bestille 5 af disse fjerdimser, et styk til hver af mine 5 katte, har haft sådan et par stykker, ganske vist med en stang på, man de blev hurtigt slidt op....griner.

Hvordan får jeg fat på dem ? Jeg bor på Lolland, du kan evt. sende dem pr. efterkrav, så er du helt sikker på at du får dine penge.

Mvh. Nylollik

Link til kommentar
Del på andre sites

Ihh tak for bestillingerne

 

Men vores flytning er snart. Mor fortalte os igår at vi skal genhuses, hvad det så end betyder,

så vi skal allerede flytte til maj... Og så igen i 2015.. Altså jeg forstår ikke jer menneske,

hvorfor kan I ikke bare blive boende et sted, så vi ikke skal stresse rundt...

 

Ares

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...

Skulle hilse fra mor og sige at hun i løbet af næste måned laver en ny portion, der er stadig lidt tilbage fra forrige, men da vi skal udstilles i Tune, har hun sagt at de sælges fra udstillingen, og derfor skal have en kæmpe pose med :)

Så er I i nærheden af Tune d. 7 august, vil jeg rigtig gerne hilse på Jer :)

 

Ares

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...