Hop til indhold

Gode butikker/webshops !?


bt86

Recommended Posts

www.petdreams.dk som også sælger herinde fra

 

www.zooplus.co.uk engelsk side eller den tyske www.zooplus.de der er rigtig hurtig levering, og foder er også forholdsvis billigt, når der alligevel bestilles

 

alle mine kattesenge og vinduespuder er købt hos www.hittekat.dk kattene elsker dem bare. Skriv til hende dine ønsker og hun laver det. Prisen afhænger af størrelsen. Men de er billige.

 

www.annk-butik.dk har også et stort udvalg

 

Det var lige dem jeg kunne komme på.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Lad os lige få Ann-Dorrits fede shop med: Her får du de rigtig gode specialprodukter!

Se http://www.mysterycoons.dk, og vælg "webshop".

 

Der finder du sundt, økologisk kvalitetsfoder, samt foder til den kræsne, den sarte, eller allergiske kat. Ann-D vejleder gerne :-)

 

Den udbredte fordom, at katte skyer vand som pesten, holder ikke.

Og der kan være mange gode grunde til at give katten et bad - og vænne den til det fra lille af. Fældning, fedtet pels, udstilling (man kan også udstille smukke huskatte jo) - eller en gang diarrhe....

 

Min Gia fik sit første bad som killing, og så gik der lige små 4 år, før hun flyttede ind hos mig - godt et år senere fandt jeg ud af, at hun er af udstillingskvalitet.

 

Derfor måtte der et bad til.

Ann-Dorrit håndterede de første bade så omsorgsfuldt og opmuntrende, at Gia mere og mere tager badet i stiv pote.

Hvis din kat aldrig har været i bad, så er det et godt sted at starte.

 

Ann-D har al landsens effektive shampooer, conditioner, anti-statisk spray - alt til alle pelsproblemer.

Bl.a. den "killingeshampoo", der hedder Douceur extreme - den er supernem at skylle ud, og den er derfor rigtig god til et let hjemmebad i kattens fældningstid.

Slip for hår over hele hytten: Et bad skyller store mængder løs pels af.

 

Hvad mere?

Godt grus, gode kamme og børster, speciallegetøj (bl.a. den u-undværlige CatDancer!), div. praktiske dimser og nyttige redskaber.

 

Jeg har sikkert glemt noget ;) - men er du i tvivl om noget, så er Ann-D og Ann-K gode at spørge. De har tjek på det :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...