Henriette Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Jeg elsker simpelthen bare at dele billeder med jer herinde. Så nu får i lige en omgang igen Først Kelly som flader ud i kurven Frede, som spiller død kat på sofakanten Billede spam af Stranger, og så lige manden min De to søstre som nyder hinandens selskab Plejekillingen Toulouse Er fuldstæding solgt til det her billede af Toulouse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pernille Besvaret Februar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2011 det er godt nok nogle dejlige katte. men så vil jeg da også lige dele lidt billeder med jer her inde. Min kærestes kat Oscar det hygger. Chili der er i min sports taske. Chili der ligge i sin fine nye seng foran brandeovnen. Oscar der prøver at sove. Chili på hendes nye katte tårn. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts