bt86 Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 Fandt ind på denne side, og hvilket held.. God side med gode forummer... :-) Jeg er så ejer af 2 dejlige katte, en Hellig birma og en Exotic Perser.... Begge 2 år.. Vokset op sammen da de var killinger.. Jeg købte dem sidste år, så har snart haft dem ½ års tid.. Allerede fra dag 1. følte de sig hjemme her. Så det var skønt... Min birma er det største puttehovede jeg nogensiden har mødt.. Hvis han kan ligge i arm om natten, så er det det bedste der findes... :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Februar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 Velkommen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Hej og velkommen kh. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts