Hop til indhold

kønsmoden


lillemis

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Som tinkavera siger så er der mange katte der desværre ender med at blive uønskede.

Men tror ikke på at du er ligeglad eller ikke har tænkt på det. Det jeg tror du bare lige skal tænke på er at at da der er mange katte og for få der vil have dem, så skal du nok finde et par mulige aftagere inden eller være klar til at adoptere en eller flere killingerne selv.

Det er en smuk tanke at alle skal have mulighed for at være mor eller far bare en gang i livet, men vi må desværre være urimeligt realistiske når vi sætter nye væsner i verden. Også selvom det "bare" er en kat. Så hvis du har nogen der virkelig gerne vil have en miniudgave af din kat, så synes jeg bare at du skal tage den smukke oplevelse som det er at følge din kat og se de små vidundere komme til verden. Ellers så bare nyd din kat. Den vil ikke bebrejde dig at du nægter den moderskabet. Det er ikke et brændende ønske hos den, bare et instinkt.

Link til kommentar
Del på andre sites

vi har skam også tænkt det igemmen .. at der er den mulighed.. man skal self læse kattens signaler .. og nej jeg ikke ligeglad . og nu står vi jo så lige og har nogle som gerne vil aftage killingeren .. derfor jeg spurgte ind til hvor gammel en kat skal være for jeg vil jo ikke gøre det hvis den ikk er gammel nok .. det siger jo sig selv .. . og self skal alle havde lov at få den mulighed om enten deet er dyr eller mennesker .. self er der nogle som ikke kan og vil det forståligt

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Ja, hankatten kan muligtvis godt parre hende nu. det kan være meget individuelt hvor tidligt de bliver kønsmodne. Hvis hunkatten er 2 år nu, så skal i også snart til at finde en parring til hende, hvis i vil have killinger. Det er generelt nemmest for dem at føde osv når de er unge, altså fra omkring et års tid.

Lyder jo til i har gennemtænkt projektet så held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...