Hop til indhold

Plejefamilie søges hurtigst muligt!


trinenc

Recommended Posts

Jeg ved ikke, om det er det rette sted at skrive dette, men jeg vælger at gøre det alligevel.

Pt. søger jeg en plejefamilie til min store, sorte Norske skovkat med stamtavle. Han vejer omkring de 9 kg, har jeg ladet mig fortælle, så det er en stor kat. Han er en dejlig, medgørlig kat, og jeg holder vældig meget af ham. Jeg søger nogen, der kan passe ham, indtil jeg finder et sted, hvor jeg kan have ham, da alternativet efterhånden er, at jeg må lade ham aflive. Jeg ved ikke over hvor langt et tidsforløb denne pasning vil gøre sig gældende, men jeg forventer 1-2 mdr. Hvis det kunne være af interesse, så er du velkommen til at skrive hurtigst muligt.

 

22783650.

 

Med venlig hilsen

Trine Nørgaard Christensen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige lidt spørgsmål...

Bliver der lavet kontrakt på pasning? Hvad med foder, dyrlægebesøg osv.

Hvor I landet bor du...? Skal der være mulighed for adgang til voilere?

 

Tror at mange vil vælge fra, hvis disse oplysninger ikke kommer på.. Har desværre ikke selv plads, da jeg lige har modtaget 3 plejekillinger (ca. 3uger gamle) og selv venter et kuld. Men vil gerne forhøre mig rundt, hvis flere oplysninger.

Link til kommentar
Del på andre sites

Noget helt andet jeg tænkte på er, at hvis ikke du får ham afsat til nogle der kan passe ham, ville det så ikke være bedre at aflevere ham på et internat, frem for at få ham aflivet? Jeg mener det prismæssigt er nogenlunde det samme, og sådan en norsk skovkat burde være til at afsætte videre ret hurtigt, så han ikke skal bo for længe på et internat.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...