Hop til indhold

Killinger vil ikke skifte til fast føde!


Stefan

Recommended Posts

Hej, jeg har 4 dejlige killinger på omkring 5 ugers alderen, i løbet af den sidste uge har jeg forsøgt at få dem til at spise lidt fast føde, jeg bruger Whiskas junior som jeg bløder op i vand for de nemmere kan tygge det, den ene af killingerne er begyndt at spise lidt men de andre viser stort set ingen interesse for maden, de drikker dog alle sammen vand.

 

Jeg er lidt på herrens mark om hvad jeg gør forkert, jeg har haft killinger 3 gange før og denne metode havde stor succes.

 

Hvis nogle af jer har nogle gode forslag ville jeg være meget taknemmelig.

 

- Stefan

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er jeg 100% sikker på da killingerne har deres egen lille kravlegård og deres egen madskål, når mismor skal spise hopper hun op fra kravlegården og ind i køkkenet og spiser med min anden kat Tøffe.

 

Men jeg kommer med gode nyheder, nu spiser 2 af killingerne. Bemærkede imorges at 2 af dem sad og gnaskede ved madskålen, så forhåbentlig får de 2 resterende killinger interesse når de ser de andre spise :)

 

Mange tak for hjælpen !

Link til kommentar
Del på andre sites

5 uger,- det er rimeligt tidligt at forvente at killingerne skal begyndte med fast fode.

Det er tit at de er helt oppe i 7 ugers alderen foer de begynder at spise ordentligt. Ved vores er det naesten altid naar de bliver serveret kogt kylling, fisk eller raa kalkun at de faar gang i spiseriet.

Giv du bare killingerne lidt mere tid til at finde ud af det ;o)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...