Hop til indhold

Til england med kat


snow

Recommended Posts

Skal flytte og skal ha mine 2 misser med mig, og tænker om der er nogen herinde der har råd til bedste/billigste måde at få dem ind i landet?

 

Har styr på pas og det hele.

 

Har pt haft kontakt til trustforward, de vil ha ca 10.000kr for at flyve drengene derover :eek:

og syntes jeg måske er ret dyrt, + fly billetter til 2 voksne.

 

Så har vi talt om at flyve til frankrig og snuppe en båd, det vil koste ca 3-4000 i alt for 2 voksne og katte, men er jo lidt mere omstændigt at gøre det den vej.

 

Nogen der har gode råd eller forslag?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er frygteligt besværligt og meget dyrt at rejse med kat til England - men der er kommet en ny mulighed fra Danmark... Man kan tage dem med på færgen fra Esbjerg til Harwich - jeg kender ikke prisen - http://www.dfdsseaways.dk/kundeservice/rejs_med_dyr/dyr-til-england Ellers er den billigste mulighed at køre til Belgien og tage tunnellen...

Link til kommentar
Del på andre sites

vi har ikke bil :( ellers havde vi taget tunnellen, færgen fra dk er billig nok, problemet er bare man ikke må gå ombord med kattene, det skal være i bil, og kattene skal forblive i bilen i de 19 timer turen tager :( har haft kontakt til kundeservice :(

 

ellers skal kæresten køre fra uk til dk via tunnellen og så køre tilbage, kunne måske være en mulighed

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...