Hop til indhold

Goddag i stuerne


Henriette

Recommended Posts

Hej allesammen

 

Jeg hedder Henriette og er 22 (fra på mandag :D)

 

Jeg bor i hus, sammen med kæresten Jannik, og alle vores dejlige katte.

 

Frede, som er vores ældste hankat, meget asocial, men utrolig kælen sålænge du er af hunkøn. Mænd er i hans øjne et no-go. Han er født juli 2004 og er rød. Har haft ham i et år - Hvor han kom sammen med Misser, gråbroget hankat. Han er utrolig glad for alle og måske lidt for naiv. Han er født august 2006.

 

Siden da kom der en dejlig hunkat til, med navnet Fifi. Hun er en krydsning af en Angora og en Norsk skovkat. Man ser mest Angora i hende. Hun er født juni 2009. Hun er ikke den store kælepot, men elsker at blive nusset på maven når hun selv vil, og gerne ligge under dynen når vi skal sove.

 

Den 22. Maj 2010 gav Fifi og Misser os fire dejlige guldklumper. Misser er siden hen blevet neutraliseret.

Fifi har udover hendes egne killinger haft tre plejekillinger i en måned, de forlod os for to uger siden. Sidste uge fik hun to nye :D og hun er utrolig glad for dem.

 

De bliver alle sammen godt forkælet. Og ejer praktisk talt det meste af huset.

 

Udover tiden jeg bruger på kattene, arbejder jeg meget. Arbejder bl.a. i Bilka Viborg, et solcenter hver søndag, og passer byen biograf hver fredag.

 

Jannik er soldat. Han er netop hjemvendt fra et halvt år i Afghanistan.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...