Hop til indhold

ikke kattebakke->toilet


marry

Recommended Posts

Hej

har nogen prøvet at

uddannederes kat for at bruge et toilet ? (normal toilet , ikke kattebakke )

 

Jeg har besluttet at træne min kat , men for at uddannelse jeg har brug for strøelse , der kan skylles i toilettet. har du nogen forslag til en sådan kuld , som jeg kunne purhcase på fyn ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Kattegrus og anden slags "strøelse" kan man ikke skylle i toilettet.

 

Og det er meget unaturligt for en kat hvis den ikke kan komme til at grave en fordybning og skide/tisse deri og bagefter dække det til.

 

Helt ærligt forstår jeg ikke hvad folk vil med katte hvis de ikke er villige til at acceptere og lade katte have deres naturlige adfærd, som f.eks et sted der er naturligt for katte at skide og tisse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kattegrus og anden slags "strøelse" kan man ikke skylle i toilettet.

 

Og det er meget unaturligt for en kat hvis den ikke kan komme til at grave en fordybning og skide/tisse deri og bagefter dække det til.

 

Helt ærligt forstår jeg ikke hvad folk vil med katte hvis de ikke er villige til at acceptere og lade katte have deres naturlige adfærd, som f.eks et sted der er naturligt for katte at skide og tisse.

 

 

 

 

tak, de allerede foreslog mig den rigtige kattegrus , der kan skylles i et andet forum .hver kat er anderledes. måske for jeres det plejer være egnet .

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...