Hop til indhold

Hund hårtab og sår


Natascha Vind

Recommended Posts

Jeg ved ikke om jeg må skrive det her, men jeg tror bestemt jeg har verdens værste held. Nu hvor min stakkels kat er ved at komme sig (brækket bækken) er der nu blevet min hunds tur! Nej nej nej, nu må det stoppe! I går aftes lagde vi mærke til at hun begyndte at klø sig enormt meget samtidig med at hun igennem sidste uge havde fældet en del. Mener ikke at kunne huske at hun har fældet i vinter tiden før. Men der ligger simpelthen bunker af hår over det hele. Vi tog halsbåndet af og så til vores store rædsel et kæmpe sår. Det er rødt, væskende og der er gået infektion i det. Vi har indtil videre behandlet det ved at rense det og holde det tørt samt bundet bandage om det, men det er svært at få hende til at stoppe med at klø i det og jeg forsøger virkelig at holde øje med hende. Vi køre hende over til dyrlægen her senere.

 

Mit spørgsmål er så om den ekstreme fældning kan være forbundet med såret? Det skal lige nævnes at hun har et for stort hjerte, samt har døjet med kræftknuder da hun var lille.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...