Hop til indhold

Katten har ondt


Natascha Vind

Recommended Posts

Hejsa alle,

 

Jeg ved ikke om det her er det rette sted, men jeg tænker alligevel at jeg ville prøve.

 

Jeg er lykkelig ejer af en skøn ung dame på 4, som er både inde og ude, men i disse tider kommer hun kun ud for at træde af på naturens vegne. Jeg deler hende dog med 2 andre naboer som bor lige ved siden af og hun går normalt kun mellem vores huse og aldrig ude på vejen.

 

Idag kom hun ikke da jeg kaldte, men jeg kunne høre hun miavede sådan meget klage artigt, som når hun har fanget noget. Jeg tænkte ikke videre over det, men senere fandt jeg hende liggende i hjørnet af gangen, trykket op i det. Jeg aede hende på hovedet som hun elsker, lige før jeg plejer at løfte hende op til mig, men hun begyndte at knurre og give klage lyde. Jeg skyndte mig over i sofaen med hende, for jeg tænkte "Nej, det er ikke normalt" og det lød som om hun havde enormt ondt.

 

Nu ligger hun på tæpper i sofaen og klager, vrider sig og har ondt. Uanset om hun bliver rørt eller om hun bevæger sig, så ser det ud til at gøre ondt. Jeg har konkluderet at det er bækkenet eller måske benet, men ihvertfald bagenden det er galt med.

 

Hun er steriliseret, så der er ikke killinger på vej.

 

Min far siger at jeg bare skal lade hende være, men jeg kan ikke lide at hun har så ondt...

 

Hvad kan jeg gøre? Hun sover lige nu, men jeg kan se hun prøver at afværge smerterne ved at finde den mest komfortable position.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er enig med Landbo

 

AFSTED til dyrlæge med katten MED DET SAMME!!!!!! hvis det ikke er sket....

 

Katten er måske blevet ramt af en bil eller på anden måde kommet til skade.

 

og en kat der klager sig/knurrer/mjaver og tydeligt har ondt, den er enten MEGET syg eller MEGET skadet.

 

 

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men når du nævner, at din far siger sådan og sådan, så tyder det på du ikke er voksen....og så må du gerne fortælle sin far, at det er ulovligt, at lade være med at tage syge eller tilskadekomne dyr til dyrlæge.

 

Og du siger du deler hende med naboen, hvis det skal forstås sådan at I ejer katten i fællesskab, så snak med dem om det, for så er det lige så meget deres ansvar...men ikke hvis det er sådan at katten bare går på besøg hos dem og det ER din kat

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...