Hop til indhold

Mine katte er løbet væk fra Skelvej Osted 4320 Lejre


Gæst Sasja Salhauge Andreasen

Recommended Posts

Gæst Sasja Salhauge Andreasen

IMAG0267.jpg

Efterlysning

 

Mine to huskatte Nala og Hannah der normalt bor i lejlighed i Buddinge, har været væk fra min svigerfars hjem i Osted siden den 07.06 tears.gif Hannah er mørkegrå brindle og Nala er stribet gråtabby. De kan være meget skræmte, da de ikke kender området så godt sad.gif

Hannah har været på små løbeturer fra lejligheden sidste sommer, hvor vi kunne kalde hende op igen. Nala er ikke så glad for at komme ud. For to år siden var hun væk samme sted, men kom tilbage efter tre dage. Dengang var Hannah ikke ude af min svigerfars hus.

Håber I vil kigge efter dem!

Har I evt. nogle erfaringer med katte der er væk fra et ukendt sted...? Eller andre gode erfaringer med bortløbende katte? Og spørg gerne smile.gif

 

Hilsen Sasja og Henrik

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja ikke for at jokke i det, men hvorfor i alverden anbringes kattene/tages med hen hvor det er sket flere gange at de er kommet ud når de ikke er vant til det :-(

 

Desværre er der nu gået lang tid hvor kattene har været på fri fod, og det er de første dage der er vigtige når det drejer sig om at finde indekatte der ikke er vant til at begå sig ude.

 

Nu ved jeg ikke hvor meget du har gjort for at finde dem?

 

Stemt dørklokker i nabolaget, hænge sedler op med efterlysninger allle tænkelige steder: Butikker, lygtepæle, skoler, ved dyreklinikker o.s.v., annoncer i lokalavis, gåture i omegnen både dag og nat og kalde på kattene...tjekke sider på nettet med fremlysninger, tjekket lokale steder om der er hængt fremlysninger op, og selv lavet efterlysninger på de gængse efterlysningssider: Dyrenes Beskyttelse, Kattens værn, Dyrenettet o.s.v.

 

Kattene er forhåbentligt mærkede OG registreret i et af, eller begge, katteregistrene?

Så mulige indfangere i det mindste har mulighed for at finde frem til dig.

Hvis de ikke er, bør du også ind og tjekke dyreinternaterne sider med katte der søger nyt hjem

 

Håber de dukker op igen, og man skal selvfølgelig ikke afvise at miraklet kan ske, men desværre er det ret sjældent, at indekatte der får lov at stikke af, dukker op igen når der er gået så lang tid.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...