Hop til indhold

Hvad skal jeg gøre med min gamle kat ??


hgpasr

Recommended Posts

Hej.. Jeg har en gammel kat på 16 år, en rigtig dejlig og kælen en af slagsen. Mit problem er at hun ikke spiser noget, eller meget meget lidt. Hun har nærmest ikke tænder tilbage, vi har prøvet med alle former for lækkerier - alm vådfoder..torskerogn..tun..makrel.. rejer..leverpostej.. diverse lækre og dyre vådfoder (andre end det hun plejede at spise) - men lige lidt hjælper det. Hun kigger på det, lugter til det.. det har ingen interesse, så stiller hun sig an, og tigger om noget andet. Intet bliver spist. Hvad skal jeg gøre?? Hendes væsen er som det plejer, og det virker heller ikke som hun har ondt

Link til kommentar
Del på andre sites

ja, det burde I søreme allerede have været nu når katten i længere tid ikke har spist ordentligt.

 

Og du kan måske ikke se det selv om katten skulle have ondt. Katte viser helst ikke svaghed.

 

Og manglende foder kan ret hurtigt bevirke uoprettelige skader på en kats lever, den begynder at udvikle fedtlever og det er altså fatalt for alle katte, men især for gamle og/eller svage individer

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...