Hop til indhold

Fodertårn


Belinda

Recommended Posts

Hej igen kloge katteelskere. Nu har jeg altså lige endnu et kattetosset spørgsmål.. Ja hvis ikke man skulle kunne spørge her, hvor så?:-)

Som nogle måske ved går min 6 mdr. gamle killing/ungkat nu ude, men derfor forsøger jeg jo alligevel også at beskæftige den lidt når den er inde. Så derfor har jeg bl.a. købt et fodertårn, hvor den skal arbejde lidt for at få fat i føden. Men gider man det!? Nææ nej! Man sultestrejker da bare i stedet for, selvom man udmærket ved hvordan det fungerer! (sidder og fisker lidt ud i ny og næ) Så nu har jeg overgivet mig og hældt mad i skålen som den nærmest frådende kastede sig over. Sååå... bør jeg i fremtiden opgive projektet om aktivering i den retning, eller bare være stædig og holde fast? Umiddelbart tænker jeg, at katten ikke er med på legen og at det er bedst at stoppe. Men hvad synes i??

Redigeret af Belinda
Link til kommentar
Del på andre sites

Nej jeg er godt klar over at den ikke vil dø af sult, men tanken var jo at det skulle være en sjov beskæftigelse for den. Ikke at det skulle være en magtkamp. Og så var det jeg spekulerede på om det så var en smule synd.. Men kan godt se, at den selvfølgelig altid vil foretrække den lette løsning, indtil den finder ud af, at den løsning ikke er der mere. Jeg prøver at klø på igen;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...