Hop til indhold

Min Hustkat er syg, hvad kan det være?


Kattenkaterenkat

Recommended Posts

hej alle!

 

min Huskat "Grissen" eller "røde kat" er syg, men ved ikke hvad det er. den har de seneste 4 dage ikke lavet andet end at sove, og for det meste foregår det ovre i vores stald, hvor den tidligere plejer at sove inde. den har også været meget sky, både over for os, og dens killing som lige er omkring 15 uger gammel nu. grissen er 3 år gammel. den er nu begyndt at være mere snaksagelig men til gengæld fælder den helt vildt. den er i det hele taget gået fra at være aktiv huskat, som også er en formidabel mussefanger, til at være træt og sky..

 

nogen bud? - dyrelæge er udelukket af personlige årsager

Link til kommentar
Del på andre sites

dyrelæge er udelukket af personlige årsager

 

 

Det er der sgu ikke noget der hedder når man har anskaffet dyr og dermed har påtaget sig ansvaret for at varetage pasning af dyret i overensstemmelse med de regler der fremgår af DYREVÆRNSLOVEN.

 

Man har PLIGT til, at sørge for at syge dyr tilses af en dyrlæge...længere er den ikke...og der er sgu ingen herinde, der kan sidde bag skærmen og stille en diagnose på din kat.

 

Den sidste jeg hørte om, der undlod at tage en syg kat til dyrlæge, hvilket resulterede i, at katten døde, det udløste en bøde på 5000 kroner.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...