Hop til indhold

Hej alle sammen..


ChanelvHansen

Recommended Posts

Hej med jer, alle sammen..

 

Prince..jpg

 

Mit navn er Chanel og jeg er 19 år gammel. Min forlovede og jeg har længe gået og haft en snak, om at få os et kæledyr. Vi er for nylig flyttet til Odense, og studere begge to. Det viste sig så i går at jeg faldt over en annonce på guloggratis.dk ' hvor jeg simpelthen fandt den sødeste, lille killing. :o ' jeg kom derfor i kontakt med denne kvinde, og fik en masse interessant information

omkring denne killing der var klar til at tage hjemmefra til d. 01/10/14 ' vi har simpelthen glædet os så meget, til at få denne lille killing hjem og har derfor valgt at han skal hedde Prince. Han får det som blommen, i et æg! :D '

 

Glæder mig til at følge med i jeres andres opslag og oplevelser,

med jeres små babyer..

 

Chanel.

Link til kommentar
Del på andre sites

Velkommen til!

Her sker nu godt nok ikke så frygtelig meget, men folk vil få svar.

Kan man se et billede af din blå, hvor den er ældre?

 

Jeg har også kun tre af slagsen: Blå- der er helt og aldeles blå fra knurhår til halespids. Og så er han en bølle! Der glor på dem, han vil udfordre. Og så løber de.

 

Plå- der er en rigtig stor og smuk kat. Han er blåtabby med hvidt (blåstribet). Han er lige så dominant som Blå, men da Blå holder ham nede, tør han kun dominere de samme katte- når Blå ikke er der.

 

"Den blå Missedreng"- en fhv vildkat, der nu er afskyeligt kælen. Han er blåtabby (marble) med hvidt. Udover han gerne vil kæles, så finder han sig ikke i så meget.

Han kom ind for et par år siden, lille tynd og bange. Nu er han ingen af delene! Han og Plå går med mig på toilettet, hvis det nu skulle lykkedes for mig, at forsvinde ud igennem afløbet- eller hvad de nu tror!

 

Mvh

Pinny

Link til kommentar
Del på andre sites

Velkommen til!

Her sker nu godt nok ikke så frygtelig meget, men folk vil få svar.

Kan man se et billede af din blå, hvor den er ældre?

 

Jeg har også kun tre af slagsen: Blå- der er helt og aldeles blå fra knurhår til halespids. Og så er han en bølle! Der glor på dem, han vil udfordre. Og så løber de.

 

Plå- der er en rigtig stor og smuk kat. Han er blåtabby med hvidt (blåstribet). Han er lige så dominant som Blå, men da Blå holder ham nede, tør han kun dominere de samme katte- når Blå ikke er der.

 

"Den blå Missedreng"- en fhv vildkat, der nu er afskyeligt kælen. Han er blåtabby (marble) med hvidt. Udover han gerne vil kæles, så finder han sig ikke i så meget.

Han kom ind for et par år siden, lille tynd og bange. Nu er han ingen af delene! Han og Plå går med mig på toilettet, hvis det nu skulle lykkedes for mig, at forsvinde ud igennem afløbet- eller hvad de nu tror!

 

Mvh

Pinny

 

Hej med dig, mange tak! :-) '

 

Du må meget gerne se et billede af ham den lille mis, så snart vi får ham hjem i næste måned. Han er grå over hele kroppen, med et par mørkere striber i ansigtet.. Han er meget sød. Det lader til at de små kræ har mere personlighed, end man lige regner med.. Smiler.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...