Hop til indhold

Gider ikke legetøj?!?


Poke6420

Recommended Posts

Hej med jer :)

 

Jeg har en, formodenlig, 5 år gammel hunkat, som jeg synes er meget svær at aktiverer

Har prøvet med forskelligt legetøj, aktivitetsbold, toiletruller, drillepind.

Men hun har kun gidet lege med noget krøllet avispapir som hun dasker lidt til, og så drillepinden, men først da vi klippede pels totten af for enden så der kun var en snor tilbage.

Hun er indekat, og nogle gange løber hun igennem huset, primært om aftenen, for at brænde noget energi af.

Men jeg vil høre om i har nogle gode idéer eller erfaringer med at aktiverer katte som er kræsne med legetøj :confused:

Har overvejet at købe en laserpind, men har hørt at de bliver frustrerede fordi de ikke kan fange den?

 

Håber i kan hjælpe mig

Poke6420

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja lad være med at smide penge ud til en laserpen, det er IKKE kattelegetøj ;-)

 

Men hvorfor tror du, at katten skulle have så stort et behov for legetøj.

 

Det er meget forskelligt hvor meget interesse katte har i legetøj og at lege i det hele taget...ligesom der er stor forskel på kattes aktivitetsniveau.

 

Du skal jo ikke aktivere katten for din skyld...og hvis katten ellers er velfungerende og ikke destruktiv af mangel på legemuligheder, så er det jo bare sådan den er..

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...