*Felis* Skrevet Juli 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2013 Hejsa:) Underligt nok har det undgået min opmærksomhed, at dette forum eksisterer:confused: Men jeg kan da se der er en masse kendte "hoveder" herinde. Jeg hedder Felis på de kattefora jeg færdes på. Jeg ved en hulens masse om katte, især katteadfærd:cool:. Jeg har haft katte i sådan ca 55 år, så jeg er ikke helt ny på området:rolleyes:. Mange af jer vil nikke genkendede til "Felis"....nogen kan lide min skarpe tunge og ligefremme måde at sige tingene på....andre ikke:rolleyes: Men jeg tænker altid først og fremmest på kattene og deres velbefindende og trivsel, og kommenterer ud fra det :cool: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
*Felis* Besvaret Juli 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2013 Mange tak Landbo Godt at se dig og Bettemis herinde, jeg troede du var blevet helt væk da det andet katteforum lukkede ned For du er vist ikke på Facebook? men ellers sker der vist heller ikke det vilde herinde, ser det ud til :confused: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts