Hop til indhold

Hvad er han for en ?


Madzen

Recommended Posts

Er han bare et "gadekryds" :-)

 

Har hentet ham på Roskilde Dyreinternat i August måned, vi aner ikke hvor han kommer fra, men der er flere af vores venner som siger han ligner noget Bombay eller andet, der er noget "Østen" over ham.

 

Han hedder Loui og han er 6 mdr gammel, han er meget kærlig, han vil aller helst være hvor vi er, han kan godt lide at se fjernsyn og kigge på computer (speceilt muse markøren) er han glad for :-)

Har som man kan se på billedet sådan nogle brune/kobber farvede øjne, han er slank og hans hale er pænt lang, man kan lige som mærke de mange led der er i halen.

 

IMG_0055_resize.JPG

IMG_0036_resize.JPG

Link til kommentar
Del på andre sites

Jamen, det er nemt!

Det er en huskat. Men sådan som han er lidt skeløjet og kulsort, så kunne han godt være noget oriental/siam bagude. Siam er som regel (men ikke altid) sorte i 1. generation.

 

Han ligner min Malle, selvom hun havde hvidt også. Det der blik- og let skeløjet! :rolleyes:

 

Snakker han meget?

Mine huskatte med siam-bagude, kommunikerer meget, de har også lidt mere knald på/temperament. Selvom de ikke ligner siam.

 

Mvh

Pinny

Link til kommentar
Del på andre sites

Jamen, det er nemt!

Det er en huskat. Men sådan som han er lidt skeløjet og kulsort, så kunne han godt være noget oriental/siam bagude. Siam er som regel (men ikke altid) sorte i 1. generation.

 

Han ligner min Malle, selvom hun havde hvidt også. Det der blik- og let skeløjet! :rolleyes:

 

Snakker han meget?

Mine huskatte med siam-bagude, kommunikerer meget, de har også lidt mere knald på/temperament. Selvom de ikke ligner siam.

 

Mvh

Pinny

 

Ja han snakker rigtig meget specielt når han er sulten (det er han næsten hele tiden) :-)

men man kan også føre en samtale med ham, i det rigtige toneleje.

Det med temperamentet har han også lidt af, specielt har han et tidspunkt om aftenen omkring halv ti kvart i ti, hvor han leger Torkild Tyrring i hele huset, det varer en ti minutters tid, og så er han rolig igen.

Han er meget legesyg, med alt slags legetøj :-) vores gamle kat Luna får også en tur en gang imellem og han får også lidt igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...